• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:23 ]

    Je bent fashion geworden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik snap niet waarom mensen hierover een topic maken, dit is al de zoveelste.
    Iedereen veranderd.


    -

    Ja je bent wel veranderd.
    Ik niet behalve dat ik gegroeid ben dan (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Kitchener schreef:
    We veranderen allemaal veel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Zooooo....eerst had je nog zo'n mooi kleurtje en was je een wandelende chocoreep (huil)

    HAHA wat leuk toch dat mensen altijd gaan reageren op de mensen die niet zo 'leuk' reageren. Laat ons, wij zeiken ook niet over jullie goed bedoelde reacties. (joehoe)

    OT: had ik al op gereageerd maar ik moest dat bovenste gewoon even kwijt :'D


    -

    ILOVEMARLEEN schreef:
    Zooooo....eerst had je nog zo'n mooi kleurtje en was je een wandelende chocoreep (huil)



    Aaaach, wat zielig voor mijn pedo'tje :'(

    Raveleijn schreef:
    Duckface + Adidas vestje, ew.

    & je bent wel verandert ja.

    Dit.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Kitchener schreef:
    We veranderen allemaal veel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Archibald schreef:
    In je gezicht zie ik niet veel verandering. Waarschijnlijk komt het alleen door je andere kapsel, die bril en merkkleding en omdat je anders kijkt.
    Maar ach, everybody's changing, right?


    Save me from myself.

    Op het eerste gezicht wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.