• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:23 ]

    Jongens, doe eens even niet zo onaardig. Laat iedereen gewoon dragen en doen wat ze willen, als ze dat nou gewoon leuk en mooi vinden. Misschien vinden mensen jullie dingen ook wel niet leuk, so.

    Maar ik vind inderdaad wel dat je ouder bent geworden in je gezicht. En ik vind je haar heel mooi zo!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 11:03 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Immagine schreef:
    Er gebeurt dan ook veel in een jaar (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Je ziet er anders uit door ander kapsel, bril & make-up. Dus jaa, je bent best wel veel veranderd. Waarom maken plots zo velen daar een topic over?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vond je er leuker en schattiger uitzien op foto 1. Meer 'natuurlijk' zeg maar.
    Betekent niet dat ik de andere foto's niet leuk vind hoor, maar in vergelijking met foto 1, vind ik foto 1 schattiger. Je bent inderdaad veranderd. En niet alleen de bril, het haar en je vest zorgen daarvoor. Je gezicht is ook duidelijk veranderd; minder kinderlijk.

    - en voor de mensen die het hebben over een "poephouding", wil je aub gaan praten met je ouders, want als je zo op de WC zit doe je al jaren iets fout. Trouwens, ik wil wel een foto van jullie zien, waarop jullie het zogenaamde "goede" & "perfecte fotogezicht" laten zien. Guess not, huh? Zo makkelijk om haar af te katten als je zelf geen foto post. But it's kinda sad, actually.

    - en voor de mensen die zeggen: "Ja bril, kleren en haar doen wonderen. DAT IS TOCH VERANDERING? Wat zeur je dan. Ze zegt toch niet: "Ik vind dat ik in 1 jaar qua gezicht zo veranderd ben." dus ik zie jullie probleem niet echt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:16 ]


    Here & Now

    Duckface + Adidas vestje, ew.

    & je bent wel verandert ja.


    life, laugh, love

    Kitchener schreef:
    We veranderen allemaal veel.


    Tinka & Ghunter.

    Haha, ik ook (:
    Trouwens, die duckface op de foto is iets minder..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vergeleken met de eerste en de laatste foto, ben je wel veranderd, ja. Een beetje volwassener geworden, enzo. :3 Achja, iedereen veranderd, naarmate je ouder word. De een niet zo snel als de ander.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Fellatio schreef:
    Komt denk ik omdat je nu een bril op heb + je haar is anders (:

    Dat veranderd al heel veel (: ik heb dr ook al ervaring mee


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Je haar is mooier geworden zo. Alleen jammer dat je zo raar op de foto(2/3) staat. Maar iedereen veranderd rond jou leeftijd, je gaat uitzoeken wat je stijl is, en je krijgt een andere bouw.
    Daar hebben we allemaal last van. als ik foto's terug kijk van jou leeftijd ben ik ook weer veranderd. Maar ik denk zelf dat jou grootste verandering nog moet komen (rond je 15/16/17de), dan verander je het meest vind ik persoonlijk.

    Ik niet.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Kitchener schreef:
    We veranderen allemaal veel.


    I´m nothing special.

    Captivity schreef:
    Je haar is mooier geworden zo. Alleen jammer dat je zo raar op de foto(2/3) staat. Maar iedereen veranderd rond jou leeftijd, je gaat uitzoeken wat je stijl is, en je krijgt een andere bouw.
    Daar hebben we allemaal last van. als ik foto's terug kijk van jou leeftijd ben ik ook weer veranderd. Maar ik denk zelf dat jou grootste verandering nog moet komen (rond je 15/16/17de), dan verander je het meest vind ik persoonlijk.

    Genius schreef:
    Misschien komt dat omdat je op de laatste 2 foto's niet normaal kijkt en op de 1e foto wel. (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    C18 schreef:
    Valt wel mee opzich :]


    None but ourselves can free our minds.