• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:23 ]

    Raveleijn schreef:
    Duckface + Adidas vestje, ew.
    & je bent wel verandert ja.


    Hope goes lost but never dies.

    Celestial schreef:
    Wat heeft iedereen trouwens met die brillen & adidas vestjes & poephoudingen op foto's(op foto 2. Ja sorry, zo noem ik het).
    Niet lullig bedoelt ofzo...

    OT: Nah, not much.

    Omdat ze niet normaal lachend op een foto kunnen?
    Al sla je me dood, ik weet het niet.

    Ik erger me er wel een beetje aan, dat 100 van de 200 vrienden op hyves zo op de foto staan met een 'poephouding', wat verder ook gewoon onintressant is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Als zij graag zo op een foto staat, laat haar lekker en maak 100 foto's van jezelf met een 'normaal' gezicht als je dat zo belangrijk vindt.
    Ik vind dat je wel veranderd bent ja, en duidelijk een klein beetje volwassener in je gezicht (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nu zie ik wat er is veranderd , je neus is groter!
    Groter dan de 1e foto , dan toch wat verandering ,


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    hoort bij het ouderworden he xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Een nieuw kapsel en een bril doet wonderen, staat wel goed. Wel een positieve verandering! Op de 1e foto lijk je ook nog een klein meisje en op de 2e en 3e foto ben je inderdaad meer een tiener!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:05 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wtf, 'poephouding'? Serieus, ik weet niet hoe jullie naar de wc gaan maar op zo'n manier ga ik niet naar de wc.

    OT: Je hebt een volwassenere uitstraling, komt denk ik ook doordat je wat make-up gebruikt. En dit kapsel wat je nu hebt is minder kinderlijk (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat zijn we weer aardig mensen.

    Je bent veranderd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat noemt men dan een bril dragen, make-up dragen en je haar laten groeien.. -,-


    If you can dream it, you can do it.

    Je bent inderdaad ouder geworden (:


    I am an idiot, I move.

    Wat een stelletjes zeikers in deze topic. Meid, je ziet er inderdaad anders uit, dat gebeurt nou eenmaal rond deze leeftijden. Als je naar mij vroeger kijkt en naar mij nu, herken je me niet meer terug. Leuke fotos hoor :)

    Dat heb ik ook.

    NYC schreef:
    Een nieuw kapsel en een bril doet wonderen, staat wel goed. Wel een positieve verandering! Op de 1e foto lijk je ook nog een klein meisje en op de 2e en 3e foto ben je inderdaad meer een tiener!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Omdat ze niet normaal lachend op een foto kunnen?
    Al sla je me dood, ik weet het niet.

    Ik erger me er wel een beetje aan, dat 100 van de 200 vrienden op hyves zo op de foto staan met een 'poephouding', wat verder ook gewoon onintressant is.


    Uh, ik weet niet hoe jij naar de wc gaat hoor :'D

    Als je mijn schoolfoto van de brugklas naast de foto van de 2de klas legt zou je niet zeggen dat dat 1 dezelfde persoon is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one