• (lol) Jaja, ben ik weer xD

    Met deze vraag loop ik al dagenlang in mijn hoofd :

    Hoe hebben kippen sex ??

    weten jullie het misschien ??

    (doeg) Micha


    Get off, Bill is mine !!!

    Passerby schreef:
    En weten dat kippen iedere dag eieren leggen en soms 2x per dag. Die haan heeft werk.


    idd aangezien het meestal 1 hen is met zo veel kippen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Passerby schreef:
    En weten dat kippen iedere dag eieren leggen en soms 2x per dag. Die haan heeft werk.

    Lol :P echt hè xD


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    Hooligan schreef:
    Een haan die met een hen wil paren, pakt eerst met zijn snavel een pluk veren achter haar kop, zodat zij niet kan weglopen. Dan duwt hij zijn cloaca tegen de cloaca van de hen aan. De haan drukt dan zijn penis iets naar buiten en spuit de zaadcellen in de hen. Die bevruchten dan de eicellen in de eileider. De cloaca is een opening onder in de buik van een kip. Nadat de kip het bevruchte ei heeft gelegd, kan het ei op twee verschillende manieren worden uitgebroed. Een broedse hen kan dit doen, of men kan de eieren in een broedmachine uitbroeden. Na 21 dagen (dit kan één tot twee dagen afwijken) zullen de eieren uitkomen. Kuikens die met de broedmachine zijn uitgebroed hebben veel meer aandacht nodig dan kuikens die door een hen zijn uitgebroed. In het laatste geval hoeft men in principe alleen maar voor eten (opfokkorrel of kruimel 1 of 2, afhankelijk van de leeftijd) en drinken te zorgen. Heeft men kuikens uitgebroed met een broedmachine, dan zal men de kuikens warm moeten houden met een warmtelamp of -plaat.


    _O_


    26 - 02 - '16

    :8


    ars moriendi

    Haha, dat vraag ik me steeds ook af ;p


    If you can dream it, you can do it.

    nou ik geloof dat ik weer wat heb bij geleerd :8


    - The last look back is black -

    Ze hebben geen seks, wanneer een kip bij een haan wordt gezet dan legt ze kuikentjes.

    (Cici knows)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb eens een spreekbeurt gemaakt over kippen. De voortplanting zat erbij. Als je toen in mijn klas had gezeten had je het al lang geweten. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Doggystyle.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Stonem schreef:
    Waarom denk je daar überhaupt aan?


    Hope goes lost but never dies.

    Hooligan schreef:
    Een haan die met een hen wil paren, pakt eerst met zijn snavel een pluk veren achter haar kop, zodat zij niet kan weglopen. Dan duwt hij zijn cloaca tegen de cloaca van de hen aan. De haan drukt dan zijn penis iets naar buiten en spuit de zaadcellen in de hen. Die bevruchten dan de eicellen in de eileider. De cloaca is een opening onder in de buik van een kip. Nadat de kip het bevruchte ei heeft gelegd, kan het ei op twee verschillende manieren worden uitgebroed. Een broedse hen kan dit doen, of men kan de eieren in een broedmachine uitbroeden. Na 21 dagen (dit kan één tot twee dagen afwijken) zullen de eieren uitkomen. Kuikens die met de broedmachine zijn uitgebroed hebben veel meer aandacht nodig dan kuikens die door een hen zijn uitgebroed. In het laatste geval hoeft men in principe alleen maar voor eten (opfokkorrel of kruimel 1 of 2, afhankelijk van de leeftijd) en drinken te zorgen. Heeft men kuikens uitgebroed met een broedmachine, dan zal men de kuikens warm moeten houden met een warmtelamp of -plaat.


    Of anders gezecht YUP.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Omg, hoe kom je dáar nu weer bij?? xD & Hooligan zal het wel juist hebben zeker. ^^ (ik heb het niet gelezen, te lang xD)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein