• (lol) Jaja, ben ik weer xD

    Met deze vraag loop ik al dagenlang in mijn hoofd :

    Hoe hebben kippen sex ??

    weten jullie het misschien ??

    (doeg) Micha


    Get off, Bill is mine !!!

    Omg ?

    Hahahaha, ik vraag mij dat ook af ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Capulet schreef:
    Omg ?


    Not all those who wander are lost.

    Zelfde manier als andere dieren(en mensen) neem ik aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En dan dacht ik dat ik mezelf vreemde dingen afvroeg...
    Ik heb geen idee XDD


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Een haan die met een hen wil paren, pakt eerst met zijn snavel een pluk veren achter haar kop, zodat zij niet kan weglopen. Dan duwt hij zijn cloaca tegen de cloaca van de hen aan. De haan drukt dan zijn penis iets naar buiten en spuit de zaadcellen in de hen. Die bevruchten dan de eicellen in de eileider. De cloaca is een opening onder in de buik van een kip. Nadat de kip het bevruchte ei heeft gelegd, kan het ei op twee verschillende manieren worden uitgebroed. Een broedse hen kan dit doen, of men kan de eieren in een broedmachine uitbroeden. Na 21 dagen (dit kan één tot twee dagen afwijken) zullen de eieren uitkomen. Kuikens die met de broedmachine zijn uitgebroed hebben veel meer aandacht nodig dan kuikens die door een hen zijn uitgebroed. In het laatste geval hoeft men in principe alleen maar voor eten (opfokkorrel of kruimel 1 of 2, afhankelijk van de leeftijd) en drinken te zorgen. Heeft men kuikens uitgebroed met een broedmachine, dan zal men de kuikens warm moeten houden met een warmtelamp of -plaat.

    Nee en ik wil het ook niet weten ._____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De haan zit achterop de kip.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vroeg me dat laatst ook af :'] I really don't know!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:38 ]


    Caution first, always.

    Omg haha, dit is eeeecht bannaal xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hooligan schreef:
    Een haan die met een hen wil paren, pakt eerst met zijn snavel een pluk veren achter haar kop, zodat zij niet kan weglopen. Dan duwt hij zijn cloaca tegen de cloaca van de hen aan. De haan drukt dan zijn penis iets naar buiten en spuit de zaadcellen in de hen. Die bevruchten dan de eicellen in de eileider. De cloaca is een opening onder in de buik van een kip. Nadat de kip het bevruchte ei heeft gelegd, kan het ei op twee verschillende manieren worden uitgebroed. Een broedse hen kan dit doen, of men kan de eieren in een broedmachine uitbroeden. Na 21 dagen (dit kan één tot twee dagen afwijken) zullen de eieren uitkomen. Kuikens die met de broedmachine zijn uitgebroed hebben veel meer aandacht nodig dan kuikens die door een hen zijn uitgebroed. In het laatste geval hoeft men in principe alleen maar voor eten (opfokkorrel of kruimel 1 of 2, afhankelijk van de leeftijd) en drinken te zorgen. Heeft men kuikens uitgebroed met een broedmachine, dan zal men de kuikens warm moeten houden met een warmtelamp of -plaat.

    Ik ging dat net ook kopiëren haha d:

    Comeau schreef:
    En dan dacht ik dat ik mezelf vreemde dingen afvroeg...
    Ik heb geen idee XDD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waarom denk je daar überhaupt aan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, dat is best een goeie.


    Your make-up is terrible

    En weten dat kippen iedere dag eieren leggen en soms 2x per dag. Die haan heeft werk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?