• Ik heb daarstraks dus vernomen dat een vriendin van mij zelfmoord heeft gepleegt ;$ en ik vind gewoon zo ontzettend raar.Ik heb het gevoel dat ze nog leeft.. maar dat is niet en jaa , ik vind het echt raar ;$


    sorry dat ik jullie hiermee lastig val , maar ik moest het even kwijt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sterkte (:.


    None but ourselves can free our minds.

    Je vind het ráár dat ze zelfmoord heeft gepleegd? Ik zou het eerder triest vinden en dr like missen, raar vind ik zo... raar.
    En sterkte

    Omg. Zo erg.
    Veel sterkte nog.


    A. ikmisje.

    Conspiracy schreef:
    Je vind het ráár dat ze zelfmoord heeft gepleegd? Ik zou het eerder triest vinden en dr like missen, raar vind ik zo... raar.
    En sterkte



    nee , ik heb een raar gevoel.Omdat ze er niet meer is maar het eigenlijk niet zo lijkt.. precies of ze is nog hier ;$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vind je het raar? Ik zou er helemaal kapot van zijn. Nouja..
    Sterkte.


    I'd rather go naked than wear fur.

    heel veel sterkte!
    het is echt zo'n raar gevoel dat je nu hebt denk ik, mijn beste vriend heeft zelfmoord gepleegd nu bijna 4 jaar geleden ik had ook het gevoel dat het een flauwe grap was en dat die nog ergens rondliep...


    dream, dare, fly!

    Popular schreef:
    (...)


    nee , ik heb een raar gevoel.Omdat ze er niet meer is maar het eigenlijk niet zo lijkt.. precies of ze is nog hier ;$

    Ah, zo.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Popular schreef:
    (...)


    nee , ik heb een raar gevoel.Omdat ze er niet meer is maar het eigenlijk niet zo lijkt.. precies of ze is nog hier ;$


    Ontkenninsfase, ik kent het. Je komt er snel genoeg achter. Waarschijnlijk huil je je vanavond kapot. Als er iets is kun je naar me toe komen hoor. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Popular schreef:
    (...)


    nee , ik heb een raar gevoel.Omdat ze er niet meer is maar het eigenlijk niet zo lijkt.. precies of ze is nog hier ;$


    Oh, zo bedoel je. Achja, kan wel zijn. Je mist die vriendin omdat je dr kende enzo en dan voelt het alsof ze er nog is. Da's omdat het nog niet tot je doorgedrongen is dat ze werkelijk wég is, ik wil je niet depri krijgen of zo hiermee hé. maar het is gewoon zo. ze is weg en komt niet meer terug en het zal daardoor komen dat het zo raar is. En euh...
    Ik ken het ook wel, eerlijk gezegd. Je kan altijd naar me komen, of naar iemand anders die he vertrouwd als je wil praten.

    Je draagt haar nog bij je. Je beseft nog niet wat er gebeurd is, later kom je erachter dat je haar heel erg mist.
    Maar alsnog sterkte(flower)


    a figment of your imagination

    Sterkte. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ontkenninsfase, ik kent het. Je komt er snel genoeg achter. Waarschijnlijk huil je je vanavond kapot. Als er iets is kun je naar me toe komen hoor. (:


    bedankt (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sterkte


    never say goodbye.

    Check het anders even, bel haar ofzo.
    Als het waar is; sterkte!