• Heey iedereen ik had een vraagje. Ik heb een quiz genaamd Bill und ich fur immer. En als je op beste Quizlets klikt staat hij bovenaan. Terwijl die quizlet daaronder vaker is gemaakt en meerdere tienen heeft. Waar is het dan op gebasseerd dat die vna mij bovenaan staat? Het heeft verder niets met het alfabet te maken want een paar pagina's verder op staan er nog een paar delen van die serie.

    Weet iemand dit misschien? Hoe het dan wel zit. Ik hoef het niet persé te weten ofzo maarik was gewoon nieuwsgierig.

    Alvast bedankt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Niemand?


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat snap ik nou ook nooit xD


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Um. Je kan een cijfer geven per quizlet toch? Bij jou heeft blijkbaar iedereen dat gedaan, want jou quizlet staat een 10 en staat dus onder de beste. 8)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Um. Je kan een cijfer geven per quizlet toch? Bij jou heeft blijkbaar iedereen dat gedaan, want jou quizlet staat een 10 en staat dus onder de beste. 8)
    Ja maar die persoon onder mij heeft meer 10''nen gekregen en die quiz is vaker gemaakt >.< Ik snap der de balle niet van.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Doh. Jouw quizzen zijn de tering goed. _O_


    AAP

    Misschien dat eerst alles door elkaar komt te staan en dat dan de juryleden ze goed gaan zetten als ze gaan beslissen? Ik verzin maar wat heur.'

    Misschien staat het niet op volgorde? 8)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Misschien staat het niet op volgorde? 8)
    Jawl want ze stonden eerst anders.. en nu staan nog wel de zelfde.. alleen nu staat die van mij boven aan xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Logisch. _O_


    AAP

    Doh. Jouw quizzen zijn de tering goed. _O_
    Whaha dankje trouwens.. maar daar ws dit topic niet voor.. Leuk om te horen maar dat was niet mijn intentie xD..


    Wie du mir, so ich dir.

    Het gaat om het gemiddelde cijfer XD.


    ok

    (...)Whaha dankje trouwens.. maar daar ws dit topic niet voor.. Leuk om te horen maar dat was niet mijn intentie xD..


    Nee,
    maar die mensen die dat doen ofzo die hebben jouw quizzen gemaakt en die vonden ze ook de tering goed.
    dus deden ze dat. _O_
    (A)(A)(A)


    AAP

    (...)

    Nee,
    maar die mensen die dat doen ofzo die hebben jouw quizzen gemaakt en die vonden ze ook de tering goed.
    dus deden ze dat. _O_
    (A)(A)(A)


    Whaha dankje astridje !

    x.(K)


    Wie du mir, so ich dir.

    HIEHIE. (baby)
    alsjeblieft. ^^


    AAP

    (...) Ja maar die persoon onder mij heeft meer 10''nen gekregen en die quiz is vaker gemaakt >.< Ik snap der de balle niet van.

    x.


    Je kian niet zien dat ze meer 10en heeft alleen dat er vaker bij haar is gestemd, maar welk cijfer er is gegeven zie je niet ze heeft gemiddekd een 10.