• Waar ik me de laatste tijd echt aan begin te ergeren is als mensen dingen gaan vragen waar ze het antwoord gewoon op horen te weten.

    Ik wilde laatste namelijk een Macnum kopen. Dus ik vroeg om een Macnum Almond. Vraagt die vrouw "Wil je hem met of zonder nootjes?"
    Toen dacht ik echt 'Kom op!'

    Ook een jongen bij mijn zusje in de klas. Ze hadden de laatste dag een spelletjesmiddag.
    Gaat-ie vragen: "Mevrouw, is die spelletjesmiddag 's ochtends?"
    0.o

    Om het een beetje nuttig te houden...
    Heeft iemand ook wel eens dat soort vragen gesteld/gehoord?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Elisa, hoe heet jij eigenlijk?' :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Kunnen ze in China ook rappen"
    Dat vond ik best wel een domme vraag :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kan toch zijn dat ze niet weet wat Almond betekent? Zo ontzettend stom is dat nou ook weer niet..


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Kan toch zijn dat ze niet weet wat Almond betekent? Zo ontzettend stom is dat nou ook weer niet..



    Als dat zo is, is het alleen maar dommer, want het was in een snackbar en zij is de eigenaar, dus ze koopt die ijsjes zelf in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik was een keer dom bezig tegen een vriendin:
    Ik: Je bent zeker met de auto, ik zag je fiets niet staan.
    Vriendin: Klopt
    30 seconden later
    Ik: Ben je met de fiets?
    Vriendin: ... -_-'
    En dan doe ik nog vwo, kun je nagaan, ik snap soms echt niet waarom ik vwo doe


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Als dat zo is, is het alleen maar dommer, want het was in een snackbar en zij is de eigenaar, dus ze koopt die ijsjes zelf in.

    Nou-en? Je zegt het zelf het is een snack-bar. Als je zou vertellen dat ze niet wist wat een frikandel is, dan zou dat dom zijn, maar wie weet verkoopt ze die Almonds nog maar net? Of heeft ze gewoon heel veel ijsjes te koop? Of verstond ze je niet goed?


    Let it come and let it be

    Nee. Ik weet dat ze ze al heel lang verkopen, want mijn moeder heeft daar jaren gewerkt.
    Bovendien vind ik gewoon dat je moet weten wat je inkoopt. En natuurlijk kan het dat ze het niet verstond.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou-en? Je zegt het zelf het is een snack-bar. Als je zou vertellen dat ze niet wist wat een frikandel is, dan zou dat dom zijn, maar wie weet verkoopt ze die Almonds nog maar net? Of heeft ze gewoon heel veel ijsjes te koop? Of verstond ze je niet goed?

    Bij mij in de snackbar werkte er ineens een buitenlander die niet wist wat een frikandel was :'DDDD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De grootste faal is misschien wel dat je "Macnum" schrijft in je beginpost ipv "Magnum". ^^'


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    De grootste faal is misschien wel dat je "Macnum" schrijft in je beginpost ipv "Magnum". ^^'



    Ik heb verschillende leesachterstanden en woordblindheid.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Laatst vroeg iemand aan me
    Ik geef volgende week vrijdag feest, kom je ook?
    Toen antwoordde ik
    Welke dag is het dan?
    Haha, faal :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Ik heb verschillende leesachterstanden en woordblindheid.


    Stiekum vind ik die laatste woord best wel grappig klinken :$:$
    Niet hatelijk bedoelt ofzo (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    99% van de vragen over de lokatie van wc papier

    Als dat gevraagd wordt sta je meestal binnen 5 meter van de wc papier met duidelijk zicht erop. Het was ook alleen met wc papier zo. Ik snap het niet :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Een vriendin van me, is niet zo héél erg slim :')
    Er liep een man over straat die nogal mankte...
    Zegt ze plotseling zo; Kijk, die man heeft een prostaat, daarom dat hij zo mank loopt.
    Ik begon enorm hard te lachen en ze snapte het nog steeds niet toen ik haar zin enkele keren herhaalde met nadruk op Prostaat..
    Prostaat moest dus prothese zijn :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Er was ook laatst een meisje dat vroeg
    "Hoeveel Eiffeltorens zijn er?' En dan ben je vijftien...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes