• Waar ik me de laatste tijd echt aan begin te ergeren is als mensen dingen gaan vragen waar ze het antwoord gewoon op horen te weten.

    Ik wilde laatste namelijk een Macnum kopen. Dus ik vroeg om een Macnum Almond. Vraagt die vrouw "Wil je hem met of zonder nootjes?"
    Toen dacht ik echt 'Kom op!'

    Ook een jongen bij mijn zusje in de klas. Ze hadden de laatste dag een spelletjesmiddag.
    Gaat-ie vragen: "Mevrouw, is die spelletjesmiddag 's ochtends?"
    0.o

    Om het een beetje nuttig te houden...
    Heeft iemand ook wel eens dat soort vragen gesteld/gehoord?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Macnum?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HAHAHAHAH DIE 2E. -out-
    Maar nee, dat heb ik nog nooit gehad. :'D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:08 ]

    Nee, maar ze zijn wel eens aan mij gesteld.
    -Ik moest samen met een meisje op mijn werk afsluiten op de Food.
    dus ik zeg tegen haar, dat ze de ruiten van de vritine alvast kan schoonmaken. staat ze ervoor met glasex en kuikenrol. zegt ze 'En wat nu?'
    toen kon ik der echt wel slaan., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Endure schreef:
    Macnum?



    Ik weet niet hoe je dat spelt. Ik kan dir letters op het papiertje niet lezen :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind dat eerste niet zo'n domme vraag.
    Ik kan niet op iets komen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    mhh, ik kan het me niet herinneren. Maar het is waarschijnlijk wel een keer voorgekomen.

    Ik heb wel een meisje in mijn groep met kvw, die vraagt zich heel erg aanstelt en 10x aan me vraagt wanneer de spelletjes beginnen. Of dat we de spelletjes wel moeten doen enzovoort. Daar word ik nog is gek van,


    <3

    Is het niet magnum?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:12 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Ik weet niet hoe je dat spelt. Ik kan dir letters op het papiertje niet lezen :'p


    Met een g (: Het is dus Magnum

    OT: Redelijk belachelijk die eerste ^^


    Live life limitless.

    Haha, daar moet je je toch niet aan ergeren, das toch grappig?
    En... Nee, er schiet me niks te binnen. (;
    Maar ik ben meestal degene die stomme vragen stelt. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hahahahahahaahha! You just made my day


    I was an angel living in the garden of evil

    Oh, m'n zusje had een wiewatwaar op hyves waarin stond; naar de begrafenis van mijn juffrouw.
    Reageerde iemand; is je juffrouw dood?

    Iemand hier op quizlet zei een keer: 'Waarom zou je homo's met elkaar laten trouwen? Je laat een pedofiel toch ook niet met een kind trouwen?'

    --'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Iemand hier op quizlet zei een keer: 'Waarom zou je homo's met elkaar laten trouwen? Je laat een pedofiel toch ook niet met een kind trouwen?'

    --'


    Echt? Omg. -.-'


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik snap et domme niet aan die eerste :$ Dus leg ff uit wat Almond is ;D
    + welke klas zit je zusje ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    In mijn klas zit een meisje dat mij en een ander zo ver had gekregen het hele Sint maarten liedje te zingen (elf november is de dag dat mijn lichtje branden mag) vraagt ze of dat in februari is "=.=


    Alis volat propriis