• Ik ben totaal geen meisjes meisje, maar nu zit ik toch overdreven te doen. Ik had zin in nail-art, maar daar ben ik kats slecht in, dus ik ging mij nagels maar van lichtroze naar donkerroze lakken.
    Daarbij had ik zin in chocola, maar eet ik geen chocola dus duwde ik maar een chocolademasker op mijn hoofd. Ik heb ook nog droog haar en ik las op internet dat olijfolie goed hielp, dus ik heb ook nog een olijfoliemasker in mijn haren.
    Dan ga ik over ongever drie minuten douchen, eten, haar en make-up doen en daar ga ik overdreven lang over doen en dan ga ik naar de diplomering. Dus eigenlijk zit ik zo ongeveer van vier tot zeven te tutten hier en ik voel me best raar nu, lol.

    Doen jullie dat ook wel eens?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja, ik vind dat heerlijk! Maar ik ben best wel een meisje-meisje

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:39 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Nee, ik vind dat zware tijdverspilling...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Painted schreef:
    Ja, ik vind dat heerlijk! Maar ik ben best wel een meisje-meisje


    I was an angel living in the garden of evil

    Inderdaad, kan ik ook uren over doen. ;3


    It's time to be happy again.

    Reindeer schreef:
    Nee, ik vind dat zware tijdverspilling...


    Hoezo tijdverspilling? Het is lekker en je houdt er wat aan over. Bijvoorbeeld met een maskertje weer een gezonde en frisse huid enzo ^-^

    En ja, dat is leuk/lekker om te doen ;D Beetje experimenteren en lekker mezelf verwennen (met maskertje op doen enzo, niet doordenken :X).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Painted schreef:
    Ja, ik vind dat heerlijk! Maar ik ben best wel een meisje-meisje


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nah, tegen de meeste van die maskers kan ik niet tegen, dus dat wordt hem sowieso niet. :')


    Destroy what destroys you.

    Mijn ma vindt het te duur om te kopen en ik ben te lui om het te gaan halen :Y)
    maar ik vind het ook heerlijk :')


    Not all those who wander are lost.

    Mwaah soms als ik er zin in heb. Meestal doe ik iets van 10 minuten over make up, 5 minuten met mijn haar en ik douchen duurt een halfuur. Maar als ik in een meisjes bui ben, duurt dat de hele avond. Chocola eten, maskertjes op, komkommer op mijn ogen, bodylotion, en dan nog make up haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Op zijn tijd, maar meestal boeit het me niet/denk ik er niet aan. (pirate)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Naahh, nooit (:


    Olive

    ben allergisch voor bijna alle make-up dus dat gaat het voor mij niet worden (: nagelak wel :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sevenfold schreef:
    Op zijn tijd, maar meestal boeit het me niet/denk ik er niet aan. (pirate)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, eigenlijk niet.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:51 ]


    Felix

    Hilfiger schreef:
    Inderdaad, kan ik ook uren over doen. ;3


    En dan voel je je altijd zo schoon;D


    Food.