• Mijn vriendje vertrekt morgen op vakantie naar Zweden. Normaal kwam hij vandaag nog langs maar omdat hij nog zoveel moest doen komt hij niet meer. Ik had heel de dag naar hem uitgekeken... Ik had een washandje met daarop speciaal voor jou en in dat washandje een ketting met een hartje. Ik ben er echt kapot van dat hij niet komt want ik heb dus geen afscheid kunnen nemen. Weet iemand hoe ik hierop het beste kan reageren tegen hem? Hij blijft maar doorgaan over dat hij echt geen tijd heeft. Ik ben razend op hem, maar ook zo verdrietig. Ik zal hem zo missen... Hoe kan ik hierop het best reageren?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 17:41 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Je had naar hem kunnen gaan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je had naar hem kunnen gaan?


    Ging niet. Het was ten eerste afgesproken dat hij naar mij kwam. Ik had er ook al aan gedacht, maar mijn buzzypass is kwijt, ik heb geen fiets en niemand was thuis om me te brengen...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Geen buspas? Dat is toch niet altijd nodig? En kon je niet met de trein?

    En als het niet kan dan kan het niet, hij is je vriendje, als het had gekunt had ie echt wel gekomen :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Miss ff sms-je sturen van dat je hem zal missen enzo? En dat je het heel vervelend vond dat hij niet kon komen???

    Endure schreef:
    Je had naar hem kunnen gaan?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Maak een foto van je cadeautjes en stuur het naar hem toe! Dan heeft hij iets om naar uit te kijken als hij terugkomt. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oh ik lees nu pas waarom hij niet is komen opdagen.
    Achjah, that happens. Geef de kadootjes achteraf?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 19:11 ]

    Ga morgen naar hem toe en verras hem... Hij doet het heus niet zomaar. :')

    je kon dus idd naar hem gaan ... & andrs geef je zijn cadeautje gwn achteraf , omdat je hem zo hard hbt gemist (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Goed nieuws. Hij is toch langsgekomen heel even en hij vroeg me mee naar zijn thuis. Dus ik ben juist terug van hem. Ook al vielen mijn plannen in het water als hij terugkomt maak ik het nog romantischer. En ik heb zijn cadeautje al kunnen afgeven. Dus eind goed al goed. ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Je kon toch een busticketje kopen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?