• al zo'n 2 schooljaren vind ik een jongen echt helemaal geweldig, maar ik ben niet de enigste.. veel meisjes vinden die jongen ook zo geweldig en dat weet hij vanzichzelf want hij is namelijk een beetje een playboy.
    nu , op ieder feestje waar ik ben en hij ook, komt hij altijd bij me , knuffelt hij me , danst hij met me en hebben we zelf bijna gekust. maar op school lijkt het alsof er niks aan de hand is en praten we niet tegen elkaar, enkel kijkt hij veel mijn richting uit. enkele vriendinnen van me die geven me dan zo goede moed , omdat hij dan me richting uitkijkt en dan voel ik me ook goed. enkel wil ik graag echt contact met hem zoeken, maar ik durf ergens niet omdat hij namelijk veel meisjes achter zich heeft en omdat ik hem gewoon te geweldig vind waardoor ik bang ben dat hij me zou afwijzen. weten jullie hoe ik in contact kan komen met hem en wat ik zou kunnen zeggen tegen hem ? want ik word eerlijk gezegt echt gek van het gevoel dat ik krijg als ik hem zie ..
    alvast bedankt ! kus

    Hij zal je niet snel afwijzen als hij laat merken je leuk te vinden. Al vind ik het idee van een playboy iets minder aantrekkelijk.
    Ik zou gewoon je gevoel volgen en doen wat je het beste lijkt...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ga gewoon na hem toe. Hij danst en knuffelt met je op elk feestje, en jullie hebben bijna al gekust, en op school kijkt hij veel naar jou. Volgens mij is dat toch een teken dat hij je wel graag, heel graag, heeft. Ga gewoon maandag naar hem toe en zeg gewoon hoi, hoe is het. Je zal merken uiteindelijk zal er wel eens een vlot gesprek komen. En je hoeft niet bang te zijn omdat hij veel meisjes achter zich heeft lopen, en je hem te geweldig vindt. Als hij veel naar je kijkt en je bijna kust wijst toch wel op het feit dat hij je graag heeft. Misschien praat hij niet tegen je op school omdat hij verlegen is voor de grote massa jongeren. En op die feestjes heeft hij misschien al iets gedronken, waardoor hij meer moed krijgt.
    Ik zou mijn kans wagen hoor meisje. Wie niet waagt , niet wint.
    En als hij geen gevoelens heeft voor jou kan er misschien een mooie vriendschap ontstaan (;

    bah , eerst moet ik gewoon de stap durven zetten wat ik dus niet durf. wegens de afwijzing want hij behoort bij de populaire.. en dat schrikt me zo af , ik wil bv tegen hem praten op facebook ofzo maar dat durf ik nu ook niet omdat vriendinnen van hem die hem ook knap vinden hem voortdurend ' bespieden' zeg maar op facebook waarvan ik dan ook denk dat die meisjes mij zouden ambeteren over het feit dat'k tegen hem praat , ik weet ook gewoon niet wàt ik moet zeggen tegen hem..

    Zorg dat je een excuus hebt om hem aan te spreken, bijvoorbeeld het uitdelen van een nieuw rooster of zoiets doms :']


    No growth of the heart is ever a waste