• Ik heb nu zo'n beetje de hele dag al SlamTV opstaan. Maar net kwam er een clipje voorbij met Adele - Someone like you. En eigenlijk is ze best wel knap. Tenminste ze is niet superlelijk ofzo, maar ook weer geen topmodel. Who agrees?


    Live life like a raver.

    Rowling schreef:
    Adele is een prachtige vrouw die bewezen heeft dat je niet size cero moet hebben om prachtig te kunnen zingen. Ik heb respect voor haar.

    En dat is helemaal waar.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    T'is de harde waarheid. De meeste mensen, waaronder ook ik en dat is mijn goed recht, vinden dik gewoon niet mooi. Daarbij is het gewon hartstikke ongezond. Minderwaardigheidscomplexen of niet, feit is feit. De wereld is hard. (krul)

    Ik heb altijd het idee dat je er nooit wat van mag zeggen als iemand te dik is, omdat je dan een oppervlakkig persoon bent en anderen anorexia aanpraat. Maar wanneer iemand als Nicole Richie waaaay te dun is, mag iedereen wel ineens ranten van: "omgg zij is echt lelijk en dun etc."

    Mmh-, ik vind dat mensen over beiden eigenlijk zouden moeten zwijgen, maar oké. Zelf doe ik mijn best om niet te kritisch te zijn wat betreft uiterlijk, maar honderd procent uitbannen is inderdaad onmogelijk.
    Met dat laatste heb je wel gelijk, maar over het algemeen. Wat de meeste mensen beschrijven als "dik" is nog makkelijk op gezond gewicht. Mensen zijn véél te kritisch op dikke mensen, maar "te dun" hoor je ook bijna nooit. Oftewel dat maakt het makkelijker om je onzeker te voelen al je iets breeder bent dan de rest.


    Let it come and let it be

    Ik bepaal niet aan de hand van iemands vet percentage of die persoon knap is of niet. Maar ik denk wel dat iemand die wat dunner is meestal wat mooier is, omdat je dan, wanneer je geen mooi gezicht hebt, in ieder geval nog een butterface kan zijn. Bovendien heb je dan meestal geen onderkin enzo.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 13:27 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ze is wel stevig ja, maar niet enorm dik ofzo, en ik vind al die zeikerds over: ze is te dik! ze is te dik! , behoorlijk kinderachtig, en niet iemand in d'r waarde latend.

    En eigenlijk vind ik haar wel mooi ja. En daarbij,, ze heeft echt een hele goede stem wat je bij veel zangers niet terugvindt, het is echt niveau, en gevoel ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Tortuga schreef:
    Ze is gewoon te dik, dat vind ik jammer. Ik vind dik (persoonlijk hoor) gewoon echt niet mooi.

    Maar Adele heeft een persoonlijkheid als een huis en dat straalt ze dubbel en dwars uit. Ik vind haar geweldig <3


    I´m nothing special.

    Ik vind Adele best mooi ja :) Ik houd ook helemaal niet van dunne meisjes =3


    Life is hard and then we die