• Ik heb nu zo'n beetje de hele dag al SlamTV opstaan. Maar net kwam er een clipje voorbij met Adele - Someone like you. En eigenlijk is ze best wel knap. Tenminste ze is niet superlelijk ofzo, maar ook weer geen topmodel. Who agrees?


    Live life like a raver.

    Mudblood schreef:
    Ik vind Adele geweldig. Ze is tenminste niet zo'n domme magere trut die übervrolijk door het beeld staat te springen met haar siliconenborsten en haar omgebouwde gezicht. Zoals bij veel videoclips het geval is.

    En misschien is ze een beetje te dik, maar ik vind dat juist karakteristiek bij haar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mudblood schreef:
    Ik vind Adele geweldig. Ze is tenminste niet zo'n domme magere trut die übervrolijk door het beeld staat te springen met haar siliconenborsten en haar omgebouwde gezicht. Zoals bij veel videoclips het geval is.

    En misschien is ze een beetje te dik, maar ik vind dat juist karakteristiek bij haar.

    _O_

    Ik vind haar niet echt mooi,
    maar ook niet lelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mudblood schreef:
    Ik vind Adele geweldig. Ze is tenminste niet zo'n domme magere trut die übervrolijk door het beeld staat te springen met haar siliconenborsten en haar omgebouwde gezicht. Zoals bij veel videoclips het geval is.

    En misschien is ze een beetje te dik, maar ik vind dat juist karakteristiek bij haar.


    Ik ben het helemmaal met je eens!


    What's so bad about being different?

    Dat heb ik altijd al gezegt, ze is hartstikke mooi ondanks dat ze dik is en dun zou ook niet mooi zijn bij haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Ik vind haar een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, om eerlijk te zijn.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mudblood schreef:
    Ik vind Adele geweldig. Ze is tenminste niet zo'n domme magere trut die übervrolijk door het beeld staat te springen met haar siliconenborsten en haar omgebouwde gezicht. Zoals bij veel videoclips het geval is.

    En misschien is ze een beetje te dik, maar ik vind dat juist karakteristiek bij haar.
    _O_ en ze heeft ook mooi haar (krul)


    Shoganai i ne~

    Poseidon schreef:
    Ik vind haar een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, om eerlijk te zijn.

    Daarbij is het een vrouw waar ik enorm veel respect voor heb.
    en dat het ik bij maar heel weinig artiesten.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het gaat om haar innerlijk eaah, vergeet dat niet..


    maar stiekem vind ik uiterlijk óók belangrijk

    Ik vind haar echt prachtig.


    I was an angel living in the garden of evil

    I agree, ik vind haar ook zo mooi.


    I am an idiot, I move.

    ze is misschien een beetje stevig, maar ik kan me haar niet voorstellen als ze dun is. Dat staat Adele gewoon niet. Dut is gewoon 100% Adele.


    Harmonia Nectere Passus

    Wat me opvalt is dat, wanneer iemand duidelijk veel te dik is iedereen zegt "jaa daar moet je haar niet op afkraken!" maar wanneer iemand way too skinny is, dat ineens een megaprobleem is en dat er meteen wordt gezegd dat ze dan anorexia heeft en alles. Viel me gewoon op.


    ars moriendi

    Waarom zit iedereen over haar uiterlijk bezig :S
    Ik vind ze echt een prachtige stem hebben en ik vind ze ook nog eens een mooie vrouw =)
    Ik heb haar CD btw =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ze heeft een heel mooi, knap gezicht. Die paar extra kilo's, boeiend. Nobody's perfect (;


    Me so good.