• Ik heb nu zo'n beetje de hele dag al SlamTV opstaan. Maar net kwam er een clipje voorbij met Adele - Someone like you. En eigenlijk is ze best wel knap. Tenminste ze is niet superlelijk ofzo, maar ook weer geen topmodel. Who agrees?


    Live life like a raver.

    NYC schreef:
    Dat heb ik altijd al gezegt, ze is hartstikke mooi ondanks dat ze dik is en dun zou ook niet mooi zijn bij haar.


    Ja, ik kan me haar niet inbeelden al een mager meisje. Dat wat dikker zijn maakt haar nog zo veel mooier en origineler dan al die Hollywoodmensen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind haar helemaal niet zo dik, hoor. En kom op, niemand is perfect. Makkelijk om anderen erop aan te spreken, maar kijk eerst eens naar jezelf voor je je bek opentrekt over een ander.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze heeft echt ene mooi gezicht! Zo klassiek. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Serophina schreef:
    Waarom zit iedereen over haar uiterlijk bezig :S
    Ik vind ze echt een prachtige stem hebben en ik vind ze ook nog eens een mooie vrouw =)
    Ik heb haar CD btw =)


    Omdat de topicmaakster daar toch zelf wat om vroeg? Ze heeft natuurlijk ook een prachtige stem.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind haar schattig. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Omdat de topicmaakster daar toch zelf wat om vroeg? Ze heeft natuurlijk ook een prachtige stem.

    Ik heb het niet over de topicmaakster gewoon over iedereen die zoiets zegt..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    (...)
    Ik heb het niet over de topicmaakster gewoon over iedereen die zoiets zegt..

    Iedereen zegt toch dat ze haar mooi vinden? (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Voiceless schreef:
    Ik vind haar helemaal niet zo dik, hoor. En kom op, niemand is perfect. Makkelijk om anderen erop aan te spreken, maar kijk eerst eens naar jezelf voor je je bek opentrekt over een ander.
    Haha, jij begint zelf over haar gewicht =P Lees de topicmaakster haar bericht maar terug, ze rept met geen woord over haar gewicht. Daaruit blijkt dus dat je het zelf ook gewoon opmerkt. =P

    Maar ze is gewoon te dik, je hoeft niet te gaan ontkennen dat dat niet zo is. Het enige verschil is dat de één daar moeite mee heen en de ander niet. "Kijk eerst naar jezelf voordat je je bek opentrekt", makes no sense. Ik vind dik gewoon niet mooi, en ik ga niet ontkennen dat ik dat ontzettend jammer vind bij Adele, want ze heeft een hartstikke mooi, classy gezichtje. Daarbij heb ik onwijs veel bewondering voor haar omadt ze zo ongeveer de mooiste stem heeft van alle zangeressen van deze tijd. Maar daarmee hoef je nog niet te ontkennen dat ze te dik is, want dat admit ze zelf ook.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 23:36 ]


    ars moriendi

    Captain schreef:
    (...)
    Iedereen zegt toch dat ze haar mooi vinden? (flower)

    Ja maar ik bedoel iedereen xD
    Op youtube enzo en ja overal :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ze heeft wel een mooi gezicht vind ik, en ook een krachtige stem. Als ze nou iets aan haar figuur deed, ze hoeft natuurlijk niet zo mega slank als Taylor Swift te zijn..

    Misschien is ze wel te dik, maar ja who cares?! Ze heeft een prachtige stem! Tegenwoordig vinden velen liedjes leuk, omdat ze door een "hotte" zangeres worden gezongen, dus het gaat dan niet meer om de stem.


    There is nothing more badass than being yourself

    Serophina schreef:
    (...)
    Ja maar ik bedoel iedereen xD
    Op youtube enzo en ja overal :p

    Ah zo bedoel je... Nou ja, je hebt altijd jaloerse mensen. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Tortuga schreef:
    Ze is gewoon te dik, dat vind ik jammer. Ik vind dik (persoonlijk hoor) gewoon echt niet mooi.
    Maar Adele heeft een persoonlijkheid als een huis en dat straalt ze dubbel en dwars uit. Ik vind haar geweldig <3

    Kijk door dat soort opmerkingen krijgen mensen dus minderwaardigheidscomplexen en ontstaan er dingen als Anorexia :Y)

    Zelf vind ik haar hardstikke mooi, ze is niet mager, maar dík-dik niet. Ik vind haar een prachtige vrouw, ook al heeft ze een maatje meer. Ze loopt zelfverzekerd door de straten, ik heb echt bewondering voor haar.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kijk door dat soort opmerkingen krijgen mensen dus minderwaardigheidscomplexen en ontstaan er dingen als Anorexia :Y)

    Zelf vind ik haar hardstikke mooi, ze is niet mager, maar dík-dik niet. Ik vind haar een prachtige vrouw, ook al heeft ze een maatje meer. Ze loopt zelfverzekerd door de straten, ik heb echt bewondering voor haar.

    T'is de harde waarheid. De meeste mensen, waaronder ook ik en dat is mijn goed recht, vinden dik gewoon niet mooi. Daarbij is het gewon hartstikke ongezond. Minderwaardigheidscomplexen of niet, feit is feit. De wereld is hard. (krul)

    Ik heb altijd het idee dat je er nooit wat van mag zeggen als iemand te dik is, omdat je dan een oppervlakkig persoon bent en anderen anorexia aanpraat. Maar wanneer iemand als Nicole Richie waaaay te dun is, mag iedereen wel ineens ranten van: "omgg zij is echt lelijk en dun etc."


    ars moriendi

    Adele is een prachtige vrouw die bewezen heeft dat je niet size cero moet hebben om prachtig te kunnen zingen. Ik heb respect voor haar.


    Alleen maar tranen van geluk