• Ik heb nu zo'n beetje de hele dag al SlamTV opstaan. Maar net kwam er een clipje voorbij met Adele - Someone like you. En eigenlijk is ze best wel knap. Tenminste ze is niet superlelijk ofzo, maar ook weer geen topmodel. Who agrees?


    Live life like a raver.

    Yup, velen vinden haar te dik &zo, pff, ik vind haar ook best een mooi meisje. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind d'r ook niet lelijk. (cat)

    Ze is gewoon te dik, dat vind ik jammer. Ik vind dik (persoonlijk hoor) gewoon echt niet mooi.

    Maar Adele heeft een persoonlijkheid als een huis en dat straalt ze dubbel en dwars uit. Ik vind haar geweldig <3


    ars moriendi

    Ik vind haar een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, om eerlijk te zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind haar een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, om eerlijk te zijn.

    dat komt gewoon omdat ze zichzelf blijft, en niet aan de vetzuig machine gaat. en botox, en plastische shit.


    Live life like a raver.

    Ze is misschien wel te dik, maar ze heeft wel gewoon een mooi gezicht. Dat is toch ook belangrijk?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind d'r best knap? Ook al zou ze misschien wel iets kunnen afvallen.


    To infinity and beyond •

    Nee niet echt, niet omdat ze dik is, maar meer omdat ik vind dat ze er al uit ziet als veertig. Maar dat is mening, sowieso maakt niemand zichzelf dus is het maar goed dat smaken verschillen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik vind Adele geweldig. Ze is tenminste niet zo'n domme magere trut die übervrolijk door het beeld staat te springen met haar siliconenborsten en haar omgebouwde gezicht. Zoals bij veel videoclips het geval is.

    En misschien is ze een beetje te dik, maar ik vind dat juist karakteristiek bij haar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chocolicious schreef:
    Yup, velen vinden haar te dik &zo, pff, ik vind haar ook best een mooi meisje. :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Poseidon schreef:
    Ik vind haar een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, om eerlijk te zijn.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ze is echt wel mooi. Dat ze voor sommigen dik is, betekent nog niet dat ze niet mooi is en zo. Als ze maar lekker in der vel zit, dan ben je mooi genoeg.

    Maar serieus... Ik heb ook al de hele dag SlamTV aanstaan en precies Adele heb ik gemist -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik vind haar echt prachtig en der stem waaaaauw!

    Ik vind haar gezicht ontzettend mooi. En I don't care of ze aan de dikke kant mag zijn, want dat maakt iemand niet lelijker.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Poseidon schreef:
    Ik vind haar een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, om eerlijk te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.