• We zitten de sfeer en alles lekker te verkloten de afgelopen weken.

Mensen gaan gewoon weg omdat ze het béu zijn, continu dat gezeik en gekut. Nou ik moet eerlijk zeggen, sinds ik terug ben, zit ik ook alleen nog maar op Quizlet voor de verhalen die ik schrijf en lees. Het forum gaat gewoon naar de kloten, omdat we continu het bloed onder elkaars nagels moeten vandaan halen.

En weet je, sommige mensen gaan er met die opmerkingen echt óver! En dan heb ik het niet over wat Robbert zei. Sommige opmerkingen, kunnen mensen écht kweten, écht raken. Weet je waarom die mensen het toch typen/zeggen? Ze kunnen de mensen die ze kwetsen, niet overtreffen met hun eigen persoonlijkheid, dus gaan ze elkaar raken, recht in het hart. En sommige opmerkingen, zou je bij míj niet in mijn gezicht hoeven zeggen, dan had je een knal gehad. Maar dit is internet dus dit zou moeten kunnen? Flikker toch op!

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:58 ]

Let it come and let it be

Wat Robbert zei raakt niemand natuurlijk. (joehoe)

Je hebt wel gelijk, al moet ik zeggen dat het eigenlijk iets beter leek te gaan... Mensen reageerde soms wel naar op elkaar maar er waren geen echte ruzies meer.

Your make-up is terrible

Ik vind het wel meevallen hier, waarschijnlijk omdat ik nieuw ben en niet anders gewend ben ofzo.

I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

Ik zit ook nog maar weinig op het forum ook voort vooral de verhalen

(Be)lieve in (you)rself

Assassin schreef:

Je hebt wel gelijk, al moet ik zeggen dat het eigenlijk iets beter leek te gaan... Mensen reageerde soms wel naar op elkaar maar er waren geen echte ruzies meer.

Nee de opmerking die er naar mijn mening écht óver ging, die was náár Robbert!

Hahahahahaha my god.

-

Ja je hebt wel gelijk maar wat Robbert dan? Naja laat ook maar ik wil het niet meer weten!

CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee de opmerking die er naar mijn mening écht óver ging, die was náár Robbert!

nikki en mitchell zijn gelukkig met elkaar, zei irriteren zich alleen
    maar die opmerking naar robbert moet echt pijnlijk geweest zijn.. ik leef met hem mee.

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

In welk topic zei die Robbert dan die opmerking? I wanna know ;3

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Volgens mij mis ik alles, ik vind het echt meevallen hoor?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Het ging een tijdje goed, maar er zit weer vanalles aan te komen. Als het ontploft ga ik een tijdje weg van het forum en stort ik me volledig op het lezen van story's.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Sweeney schreef:

net gesloten

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Assassin schreef:

Sweeney schreef:

'Nu weet ik weer waarom je zo bent Je mist jou vriendinnetje, aawh arme jij'

Jullie zijn echt niet te geloven, sorry.

Your make-up is terrible

Ja, en dit topic help vast om de vrede te bewaren., (cat)
    -sorry, maar dit is echt niet het eerste topic dat gaat over de zweer hier.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''