• Ik zoek filmposters, (ik hoor je denken: ''Niet alweer zo'n topic'') het liefste wel een beetje van deze tijd (bijv. niet uit de jaren 60 of 70). Hebben jullie er nog wat liggen?:D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb er een aantal van Eclipse, maar die ga ik zó niet afgeven (cat)
    Dan moet je in een winkel met tijdschriften kijken, daar zijn van die postermagazines, en daar zitten ook filmposters tussen :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    hoe weet jij wat ik denk ?

    nee sorry, ik kan je niet helpen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Je mag mijn New Moon poster wel hebben(bloos)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De expo is wat jij zoekt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    De expo is wat jij zoekt.


    expo?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    (...)

    expo?
    Een winkel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Een winkel


    zijn er dan filmposter expo's?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Maar in de expo zijn die erg duur. Dus stel dat iemand een poster heeft liggen die die persoon toch gewoon ging wegdoen, dan weet je hierbij dat DonalDuck die graag zou willen hebben. Dus een winwin situatie voor beiden.

    Btw, ik zoek posters in de oude stijl. Dus als je oude posters van (oude) films hebt, dan wil ik die wel heel erg graag! :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Maar in de expo zijn die erg duur. Dus stel dat iemand een poster heeft liggen die die persoon toch gewoon ging wegdoen, dan weet je hierbij dat DonalDuck die graag zou willen hebben. Dus een winwin situatie voor beiden.

    Btw, ik zoek posters in de oude stijl. Dus als je oude posters van (oude) films hebt, dan wil ik die wel heel erg graag! :9~


    amen:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Cloudburst schreef:
    Maar in de expo zijn die erg duur. Dus stel dat iemand een poster heeft liggen die die persoon toch gewoon ging wegdoen, dan weet je hierbij dat DonalDuck die graag zou willen hebben. Dus een winwin situatie voor beiden.

    Btw, ik zoek posters in de oude stijl. Dus als je oude posters van (oude) films hebt, dan wil ik die wel heel erg graag! :9~
    Ja en als ie er van niemand krijgt, kan ie ze daar vinden. Ik heb ook veel posters in de tijd gekocht hoor, je haat er heus niet van dood om eens een poster te kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DonaldDuck schreef:
    (...)

    zijn er dan filmposter expo's?

    De EXPO is een gift-shop. Daar verkopen ze posters van Victoria Frances, bekende films, en bekende Muziekante. het is wél best duur.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    De EXPO is een gift-shop. Daar verkopen ze posters van Victoria Frances, bekende films, en bekende Muziekante. het is wél best duur.


    bedankt :D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    CountMeIn schreef:
    (...)
    De EXPO is een gift-shop. Daar verkopen ze posters van Victoria Frances, bekende films, en bekende Muziekante. het is wél best duur.
    Dat is zeker niet duur, dat zijn standaardprijzen voor zo'n posters. Ik wil een periodiek systeem hebben op mijn kot en dat is pas duur, want met 50 euro kom je soms niet toe voor zo'n ding.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ja, maar denk niet dat ik die maar opsturen naar iemand ofzo..

    Passerby schreef:
    (...)Dat is zeker niet duur, dat zijn standaardprijzen voor zo'n posters. Ik wil een periodiek systeem hebben op mijn kot en dat is pas duur, want met 50 euro kom je soms niet toe voor zo'n ding.

    Maar als je gewoon een aantal film-posters zoekt, zou ik het gewoon eerder hier vragen, als naar de Expo gaan en 8 euro per poster uitgeven.


    Let it come and let it be