• ik word heel erg gepest op school,
    ze halen via internet geintjes uit en als de docent niet in de klas is.
    ik kreeg naar overmaat van ramp ook nog een naar berichtje van een oud klasgenoot:
    hij stuurde;het is uit sorry ik heb erg lang gelden en jij bent niet de ware.
    ik stuurde daarop; zou je het me kunnen uitleggen? ik snap het niet en ik wil heel graag bevriend met je blijven.
    hij stuurde; nee lelijke ezel je bent dik en ik wil geen vrienden met je blijven.
    daar zat ik heel erg mee...
    en ik ben een gothic dus voor pesters genoeg reden om me te pesten.
    nu ben ik laats van alle ellende flauwgevallen in de school :(
    ook stuurde ze me op facebook dat een jongen me leuk vond en voegde me toe aan een groepschat..
    hij stuurde in de groepschat wil je verkering met me dus zei ik direct ja; ik vond hem namelijk stiekem wel leuk
    daarna stuurde hij hahahahaha en bleek het een grap te zijn....
    soms zou ik zo graag zelfmoord willen plegen


    Deb took over...

    Ga er met iemand over praten, je ouders, je vertrouwenspersoon, of je docent. Die kan je helpen.
    Als je dit niet durft kun je altijd naar de kindertelefoon bellen om daar je verhaal kwijt te kunnen en om tips te vragen. Je kunt mij ook pb'en als je dat wil, ik wil je graag helpen en weet wat je doormaakt.

    Maar probeer het eerste, ga praten met iemand die je vertrouwt, en waarvan je zeker weet dat diegene je kan helpen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 15:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    sla ze een keer op hun bek (nja dan krijg je wss wel problemen), of ga naar je mentor, en je moet maar denken ze zijn gewoon jaloers :P
    en kom voor jezelf op, niet laten zien dat het je raakt... miss houden ze dan op.


    Maar als je wilt praten ofzo mag je me gerust pb'en, ik weet ook wat je doormaakt ben ook gepest geweest.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 15:24 ]

    wow dit is zo herkenbaar. Ik ben ook gothic en mij staan ze iedere dag op te wachten na school met een groep van 20 man dus dit is zeer herkenbaar. Laat die mensen je niet gek maken en blijf jezelf trouw. Je moet trots zijn dat jij durft te zijn wie je bent. Ik kan goed snappen dat je hier klaar mee bent en dat je ervan af wilt. Dus miss kan je praten met een vertrouwens persoon? Sowieso kan je mij ook altijd een pb sturen :)

    alvast veel succes! (Y)

    Zij hebben geen besef van hoe erg het is wat ze doen en wat voor impact hun acties op jou hebben. Jij moet inderdaad iemand vinden die jij vertrouwd en daarmee praten en kijken of er iets geregeld kan worden dat er ook gepraat wordt met degenen die jou pesten.
    Alleen omdat iemand anders is dan de rest, is geen reden om te pesten. Wees trots op wie je bent en laat niemand jou ooit minder voelen dan dat je bent, laat niemand ooit voor jou bepalen hoe jij je voelt (over jezelf). Jij bent een persoon, een individu. En jij moet trots op jezelf wezen dat jij durf te laten zien wie je bent, er zijn velen die daar te bang voor zijn.
    Maar laat NIEMAND jou ooit overhalen tot zelfmoord. Zelfmoord is nooit een oplossing geweest en dat zal het ook niet worden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat een kutgrap. :c Ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen, zulke bekrompen grapjassen zul je toch altijd blijven houden, helaas. Negeer ze gewoon, dat is het beste wat je kunt doen. Geweld lost niets op, ook al is het heerlijk als je zo'n pestkop de volle laag geeft. Heel veel sterkte!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat erg voor je, meid - ik ga ervan uit dat je een meid bent, dus sorry als ik het fout heb. Mij mag je altijd een PB'tje sturen, moest je daar behoefte aan hebben. Ook kan je erover praten in het topic over pesten. Ik vind het trouwens echt een rotstreek van die pesters.
    Ik raad je aan om, net zoals Vlahos zei, hulp te zoeken bij je ouders/vertrouwensleerkracht/mentor/een anoniem persoon, bijvoorbeeld van de jongerentelefoon.
    In ieder geval wens ik je veel sterkte! Weet dat er altijd licht aan het eind van de tunnel is en dat je hier wel uit zal komen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 17:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is echt rot, en wat een domme grap! Als je wilt praten staat mijn PB voor je open, en praat ook met je ouders/leerkrachten zoals Vlahos al aanraadde.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat zijn mensen toch gemeen tegen hun mede mensen
    Wees trots op jezelf, trots dat je jezelf durft te zijn ondanks alles
    En blijf je kleden zoals je bent, want jij bent hier de dappere, zij zijn alleen maar laf
    Je mag me altijd een pbtje sturen, ik heb genoeg ervaring met het hele geberuen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    heel erg bedankt ik ga zeker (weer zucht) met de mentor er over praten en inderdaad zelfmoord is nooit de oplossing Rosarum heel erg bedankt en ik ben een meisje :)
    amyleelover heel erg fijn dat jij ook gothic bent ik heb me er altijd heel alleen in gevoeld
    ik blijf sterk onlangs het hele gedoe en fijn dat mensen aanbieden dat ik met ze kan praten over pb's
    bedankt allemaal!


    Deb took over...