• Ik droomde vannacht over iemand die ik. Dat ze aan mij en een verhaal wat ik over/voor haar geschreven had. De droom was echt heel raar en ik weet niet eens meer goed hoe hij ging. Maar daarna schrok ik wakker en omdat ik nogal de weg kwijt, was omdat ik half sliep ging ik even kijken hoe laat het was. Het was iets over 3, dus omdat het midden in de nacht was viel ik al snel genoeg weer gewoon in slaap.

    Maar toen ik vanmorgen wakker werd en op FB keek zag ik dat die persoon waar ik over droomde, precies vanacht om een paar minuten over 3 me een berichtje had geschreven, net toen ik over haar droomde. Ik vertelde dat haar daarnet en ze geloofde er geen drol van haha (nerd). Ik heb het trouwens wel vaker, zo'n dromen of momenten, maar ik vond het wel grappig (krul).

    Heeft iemand van jullie ook wel eens zoiets?


    Ik zeg het ook maar even vooraf:Dit is geen 'vertel me je geesten verhalen'-topic, het gaat hier over (normale)dromen :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Nog nooit gehad :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ja, ik droomde dat mijn moeder een leuk speeltje voor de hond zag, en toen we de volgende dag toen we gingen winkelen zei ze en zag ze precies hetzelfde wat ik in mijn droom zag en hoorde o.o


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb wel eens dezelfde droom met iemand gedeeld ;o!


    We're all mad here.

    Medieval schreef:
    Ja, ik droomde dat mijn moeder een leuk speeltje voor de hond zag, en toen we de volgende dag toen we gingen winkelen zei ze en zag ze precies hetzelfde wat ik in mijn droom zag en hoorde o.o


    Weetje zeker dat het in een droom was; want zulke dingen heb ik ook heel vaak. En meestal komt het dan omdat je ergens op dat moment met je gedachten zat, en het daardoor gewoon later binnekomt. Waardoor je krijgt van 'Hey dit heb ik eerder gezien.' En dat is dan zo; maar dan 5 seconden terug


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)

    Weetje zeker dat het in een droom was; want zulke dingen heb ik ook heel vaak. En meestal komt het dan omdat je ergens op dat moment met je gedachten zat, en het daardoor gewoon later binnekomt. Waardoor je krijgt van 'Hey dit heb ik eerder gezien.' En dat is dan zo; maar dan 5 seconden terug


    Tja, dat zou ook nog misschien kunnen :'D. Dan leek het tenminste op een droom :Y).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Padawan schreef:
    (...)

    Weetje zeker dat het in een droom was; want zulke dingen heb ik ook heel vaak. En meestal komt het dan omdat je ergens op dat moment met je gedachten zat, en het daardoor gewoon later binnekomt. Waardoor je krijgt van 'Hey dit heb ik eerder gezien.' En dat is dan zo; maar dan 5 seconden terug
    Een Deja vu bedoel je? -weet even niet hoe je het fatsoenlijk schrijft- Das trouwens heel normaal als je dat hebt. Iedereen heeft dat, alleen hebben veel mensen het niet altijd (meteen) door of merken ze het gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik droomde, hmmm-, ik droomde... Hé! Ik weet het niet meer ;-;
    Dat is voor het eerst sinds weken dat ik me geen één droom nog herinner. Het allerleukste is, dat ik die van de afgelopen 4 dagen, nog exact weet. Muh, mijn hoofd is een mysterie :'D


    Let it come and let it be

    ik droomde eens over een witte vrouw op een wit paard voor ons deur
    en mijn moeder zei dat dat slecht was
    en een paar weken later kwamen we erachter dat mijn hond kanker heeft:(


    You can't not look cool with a crossbow.

    - Even vanaf MSN hier plakken -


    Nynk zegt:
    Ik droomde in mijn droom, ten eerste
    Dat ik samen met John een zwemleraar had vermoord
    Nouja, ik was medeplichtig
    Hij had 't gedaan
    En die zwemleraar was die Ricktuseptra 'fzo op Quizlt
    Quizlet*
    En uhhh, ik zat er vet over in, dat iemand er achter zou komen
    En toen ze vermoord werd, reageerden alle mods in haar gastenboek
    En ik ook zo heel schijnheilig
    En daarna dacht ik al dat ze me doorhadden
    Want Sam stelde van die vragen
    En ik dacht, 'Die doet natuurlijk criminologie'
    - faal -
    En toen wer dik wakker in m'n droom
    En dacht ik
    'Yes! Het was maar een droom!'
    En daarna 'Wacht... het is wél gebeurd o_o'
    En toen werd ik echt wakker
    Srsly :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    - Even vanaf MSN hier plakken -


    (...)


    Omfg, die vind ik geweldig :'DD Je hebt gewoon mijn vriendin vermoord :'DD


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Omfg, die vind ik geweldig :'DD Je hebt gewoon mijn vriendin vermoord :'DD

    Hahaha. Komt omdat we 't gisteren over haar naam hadden XD


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Hahaha. Komt omdat we 't gisteren over haar naam hadden XD


    Haha, inderdaad.. Ik zal haar begrafenis eens regelen dan :'D


    Olive

    Als ik iets belangrijks kwijt ben droom ik vaak dat ik eht bind, en daar ligt het dan ook meestal. Alleen vergeet ik vaak wat ik droom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Devin schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad.. Ik zal haar begrafenis eens regelen dan :'D

    Wel in een zwembad, hè :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had laatst wel precies dezelfde droom als mijn zusje. Ze kwam beneden. "Omg, ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was enz enz enz"
    En ik zo van O.O "Ik ook!"
    Wtf :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen