Ik zoek filmposters, (ik hoor je denken: ''Niet alweer zo'n topic'') het liefste wel een beetje van deze tijd (bijv. niet uit de jaren 60 of 70). Hebben jullie er nog wat liggen?
Passerby schreef:
(...)Dat is zeker niet duur, dat zijn standaardprijzen voor zo'n posters. Ik wil een periodiek systeem hebben op mijn kot en dat is pas duur, want met 50 euro kom je soms niet toe voor zo'n ding.
Duur is een relatief woord. Voor mij zijn die wel duur, ik vind 7 à 10 euro per poster namelijk niet bepaald goedkoop.
If we had not a soul, music would have created it.
Dropshot schreef:
Je moet naar een bioscoop gaan, daar hebben ze ze vaak niet meer nodig, en dan kan je ze soms meenemen. (:
dat heb ik al eerder gedaan, maar er is nu een nieuwe hele stomme regeling. ze moeten de filmposter weer terugsturen aan de maatschappij die ze gemaakt heeft, daar proberen ze het te verkopen, maar vaak gaat hij gewoon door de papierversnipperaar, omgekeerde wereld.
dat heb ik al eerder gedaan, maar er is nu een nieuwe hele stomme regeling. ze moeten de filmposter weer terugsturen aan de maatschappij die ze gemaakt heeft, daar proberen ze het te verkopen, maar vaak gaat hij gewoon door de papierversnipperaar, omgekeerde wereld.
Ohmygosh, sukkels. :'[
Ik zou dus echt geen €20,- euro (of meer) voor zo'n ding betalen.
Misschin kan je er wel eentje in de Free Record Shop vinden
Of je moet even heel lief vragen in de bios of er nog posters zijn die er al een maandje niet meer hangen
Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.