• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Nee!' riep ik geschrokken. Ik nam de hand van Alessandrio toen hij op stond en bleef er aan trekken. Tegelijkertijd keek ik zo zielig mogelijk, door een pruillipje te trekken en hem met puppy ogen aan te kijken. 'Het spijt me, ik zal luisteren!'


    everything, in time

    James Menson

    Ik knikte; 'Ik zweer het op papa's leven. Ik heb niks meer te zoeken bij Tjerkov.' Ik zuchtte en keek haar aan, uit het niets vertelde ik haar heel mijn droom. De angst dat ik mijn bloedeigen vader zou vermoorden.
    Ik keek naar de grond, ik was bang geworden van mezelf. Ik had geen hart meer, Ik had niks meer.
    ,


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik aarzelende even. Ashlee kon liegen en misleiden als de besten, dat wist ik. Maar ik knikte toch.
    "Oké, zweer je dat? Zweer je dat je zal doen wat ik zeg?"


    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik zag de wanhoop in zijn ogen. Ergens diep in me had ik medelijden met hem. In een opwelling nam ik hem in mijn armen en omhelsde hem stevig.
    "Ergens op een godvergeten plaats in mijn hart, ben ik blij dat je terug bent," biechtte ik zacht op.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Nu twijfel ik toch even. 'Nou, ik zweer dat ik mijn best zal doen, is dat ook goed?' vraag ik terwijl ik hem met mijn pruillipje aanblijf kijken. 'Toeeeeeeeeeeeeeeee?'


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik grinnikte even geamuseerd.
    "Oké, daar kan ik mee leven,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik sloeg glimlachend mijn armen om haar heen, 'Ik ben blij dat ik terug ben gekomen.' fluisterde ik


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'O, yes!' ik spring op en klap eenmaal in mijn handen. 'Waar beginnen we? Gaat het pijn doen? O wee als ik mezelf voor schut moet zetten, dan kap ik ermee.'


    everything, in time

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik glimlachte en liet hem los.
    "Kom, straks krijgen we nog een longontsteking door die wind hier,"
    Ik deed een stap opzij en liet hem binnen.


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik lachte en schudde mijn hoofd.
    "Pijn zal het niet doen. En je voor schut zetten tja, daar beslis je zelf over,"
    Ik keek haar even grijnzend aan.
    "Het eerste dat we gaan doen, is door het schip wandelen. En als we iemand tegenkomen, begroet je hen. Een hé of een hoofdknik of glimlach is genoeg,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik liep met haar mee en glimlachtte. Het was fijn bij haar te zijn; het voelde hier ergens toch veiliger. Ik zette op een stoel en keek haar aan. 'Hoe is het nu met je?'


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Pft, is dat alles? Makkelijk.' Samen met Alessandrio loop ik een willekeurige kant op. Zodra er iemand mijn kant op komt wil ik 'hallo' zeggen, maar de persoon kijkt de andere kant op zodra hij mij ziet. 'Wel ja,' zeg ik verbaasd tegen Alessandrio. 'Zo krijg ik de kans niet eens! Hij keek me niet eens aan en dan zeg jij dat ík onbeleefd ben?'


    everything, in time

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik zette me tegenover hem en haalde gelaten mijn schouders op.
    "Om eerlijk te zijn, niet goed. Ik slaap bijna niet meer, ik eet bijna niet meer en ik zit uren naar de kaarten te staren, in de hoop dat ze me een antwoord geven,"
    Ik keek naar mijn handen en sloot mijn ogen.
    "Constant vraag ik me af of papa nog wel leeft,"


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik keek haar even zuchtend aan.
    "Ze zijn bang van je, Ash. Er is een tijd geweest dat, als iemand je nog maar aankeek, ze in de cel vlogen,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Ben ik echt zo erg?' vraag ik fluisterend. Even laat ik mijn hoofd hangen, maar dan hef ik het weer. 'Doorzetten.' Ik wacht opnieuw en geef de vrouw die deze keer langsloopt niet eens de kans om weg te kijken. 'Goedemiddag,' probeer ik zo vriendelijk en oprecht over te laten komen. De vrouw kijkt me een tikkel verbaasd aan en loopt snel door. Nou, da's al een begin, denk ik als ik trots naar Alessandrio kijk.


    everything, in time

    James Menson

    'Hij leeft, dat weet ik zeker. ' Ik glimlachte. Ik haalde ean kaart uit mijn zak. 'Hier' ik wees op een plek op de kaart, 'is een geheime ingang. Ik heb de pas ervan. Hij word bijna niet bewaakt heel soms staat er iemand. En, door dit raam, ' Ik verplaatste mijn vinger. 'Kom je in een lege kamer. Enkel ik heb de sleutel ervan want ik sliep er. O en hier, hier zit Tjerkov zelf. Dag in dag uit ongeveer. ' Ik keek haar aan. 'En papa zit hier ergens. ' Ik ging met mijn vinger naaar beneden. 'Ik heb hem nooit durven op te zoeken..'


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte goedkeurend.
    "Goed zo,"
    Ik was trots op haar.
    "Oké, nu gaan we het wat moeilijker maken. De volgende die passeert, vraag je heel beleefd of alles goed met hem of haar is,"


    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Een sprankje hoop ontstond in mijn hart. Ik keek hem met grote ogen aan.
    "Meen je dit?" stamelde ik verbaasd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 16:47 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Maar het maakt me helemaal niet uit hoe het met hen is, ik ken die persoon waarschijnlijk niet eens. En dadelijk zegt diegene 'nee' en moet ik een heel verhaal aanhoren. Mag ik niet aan jou vragen of alles goed is?' vraag ik met een grote, slijmende glimlach.


    everything, in time