• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik stond in de keuken, het was een grote afwas en ik was het liefst door de grond gezakt toen ik zag hoeveel het was, aan de andere kant, zo deed ik er langer over en kon ik langer wegblijven uit mijn cel. De deur was op slot gegaan, alleen de medewerkers hier hadden de sleutel, dus ik kon niet weg. Ze deden hem vaak op slot als ze geen zin hadden bij de deur te blijven staan wat dus gelukkig het geval was. Ik liep naar de radio en deed hem aan, de muziek zeer zacht, zodat ik het nog maar net kon horen. Hopelijk kwam er niet zomaar iemand binnen om me te controleren, dan hing ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Nadat Alessandrio weg was gelopen, liep ik door. Iedereen die ik tegenkom groet ik netjes, sommige mensen lopen snel door en anderen groeten verbaasd terug. Nog een echt gesprek aanknopen doe ik niet, ik ben pas net begonnen met mijn training, hoor. Als ik langs de keuken loop, hoor ik mijn maag knorren. De deur is op slot, wat ik raar vind, maar niet vervelend aangezien ik hier overal de sleutel van heb. Na even zoeken vind ik de juiste sleutel en open de deur, daar stond Paige. Ik hoorde iets, maar kon het zo snel niet thuis brengen. Dit is de ultieme uitdaging, denk ik grijnzend. 'Goedemiddag Paige, hoe gaat het met je?'


    everything, in time

    James Menson

    'Ja dat zou ik fijn vinden, ' flimlach ik.


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Geschrokken draaide ik me om toen de deur open ging, het wa Ashlee, nee hè! Paniekerig keek ik naar de radio en toent erug naar Ashlee, maar tot mijn verbazing vroeg ze voor haar doen vriendelijk hoe het met me ging. Ik trok een wenkbrauw op en bereek haar kort, was ze dronken? Werd ze bedreigd om vriendelijk te doen? "Ah.. Goed denk ik.." mompelde ik, nog steeds verbaasd. "Zeg, is er iets?" vroeg ik toen maar guaw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Nee, waarom zou er iets moeten zijn? Ik had honger en dacht, dan ga ik wat eten. Maar ik zie dat je nog bezig bent.' Ik ga op het aanrecht zitten en kijk haar glimlachend aan. 'Zal ik je anders helpen? Dan ben je sneller klaar en dan kunnen we erna misschien samen wat eten.' O, Alessandrio gaat zo trots op me zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 18:11 ]


    everything, in time

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Wauw, wat was haar overkomen, of veorde ze iets in haar schild? Hmm, het was zonde om nu gemene tegen haar te doen, dat evrdiende ze nu ook niet en als ze wat in haar schild voerde. Tsja.. Dan had ik simpelweg pech. "Je hoeft niet te helpen hoor," zei ik, verbaasd over het aanbod.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik knikte en zette me neer op de zachte bank die de rechterhoek in beslag nam. James zette zich naast me. Voorzichtig opende ik de enveloppe en haalde de brief eruit. Langzaam begon ik voor te lezen.
    Lieve James,
    het doet me pijn dat ik deze brief moet schrijven. Het doet me pijn te weten dat ik je verdreven heb. Ik had deze dingen moeten zeggen toen je nog in mij geloofde, toen je me nog niet zo haatte dat je je bij onze vijand hebt aangesloten.
    Ik weet dat ik nooit een vader voor je geweest ben. Ik heb je nooit leren vliegen, ik heb je nooit getoond hoe je afstanden uitrekent aan de hand van kaarten. Ik had je alles moeten leren. In plaats daarvan heb ik je aan je lot overgelaten.
    Het spijt me dat ik Skye zo heb bevoordeeld, dat ik haar heb wél heb opgevoed en jou niet. Neem haar alsjeblief niets kwalijk van wat ik gedaan heb. Ze is een goed meisje, met het hart op de juiste plaats.
    Ik geef je niet de schuld van je haat jegens mij en Skye, ik ben de enige schuldige hier. Ik wou dat ik je kon tonen dat ik van je houdt, mijn zoon, maar dat is nu onmogelijk.
    Ik hoop dat je me ooit zal kunnen vergeven voor de fouten die ik gemaakt heb in dit leven.
    Met veel liefde, je vader,
    James Menson,"

    Ik slikte en keek nieuwsgierig naar James.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Oké, dan niet.' Lekker makkelijk, ik heb toch geen zin afwassen. Ik wil van het aanrecht afspringen, maar zie Alessandrio als het ware voor me staan. Oké, denk ik bij mezelf, chill, ik help al. Ik sta inderdaad op van het aanrecht, maar neem een nat bord. 'Jij wast, ik droog af.' Zo, nu mag Alessandrio niet meer zeiken.


    everything, in time

    James Menson

    Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken en slikte. Ik probeerde me groot te houden tegenover Jamie. Maar de pijn was ondragelijk. Hij hield van me, hij hield wel van me. En het was mijn schuld dat ie vast zat. Ik kon het niet meer, de pijn werd me te veel en de tranen spoelde als watervallen langs mijn ogen. Ik hield ook van hem, zelfs na alles wat ie me nooit had gegeven. Zelfs al was ie de slechtste vader ooit. Hij was mijn vader, en als iemand over zijn leven besloot was ik het. 'We moeten hem nu reden. ' Snotterde ik.


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik legde de brief naast me neer en schoof naar James toe. Voorzichtig nam ik hem in mijn armen en wreef over zijn rug. De brief hij mij ook geraakt. Plots besefte ik dat James haten nergens voor nodig was. Plots besefte ik dat ik degene was die voor de slechte relatie tussen hem en Jake gezorgd had. Ik sloot mijn ogen en vocht ook tegen de tranen.
    "Het spijt me zo, James," fluisterde ik moeilijk, "Het spijt me dat ik de relatie met je vader verpest heb,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik legde mijn vinger op haar lippen, 'Je hoeft geen sorry te zeggen. Je kan er niks aan doen.' Ik trok haar dichter tegen me aan. Ik legde mijn hoofd op haar schouder en slikte. 'Ik heb je gemist, ' een klein glimlachje vormde op mijn lippen terwijl ik naar haar gezicht keek. Dat ik haar haatte, ze was juist lief. Het was ook niet haar schuld; mijn vader had er zelf voor gekozen.


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Oké dan niet? Die goede bui van haar was weer gauw omgeslagen, maar ik was haar zo gewend dus ging ik maar rustig door. Plots pakte ze een bod en zei me dat ik wastte en zij droogde. Ik keek haar aan en knitke. "Prima," zei ik. We hadden een best goede teamwork, al zei ik het zelf. "Zeg, wees eens eerlijk, waarom ineens zo vriendelijk?" vroeg ik terloops. "Niet dat ik het erg vind, helemaal niet zelfs, je bent stukken gezelliger dan toen straks." Misschien bleef ze wel wat vriendelijker als ik haar complimenteerde, het beviel me prima dta ze me niet afzeikte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik klampte me aan hem vast en glimlachte dankbaar.
    "Ik heb jou ook gemist, James,"
    Nooit gedacht dat die woorden over mijn lippen zouden rollen. Ik streelde zacht over zijn rug.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Hm, complimentjes doen me altijd goed, denk ik breed lachend. 'Nee, dat is een geheim tussen Alessandrio en mij. Tenzij je alles gehoord hebt, natuurlijk. Maar anders is en blijft het een geheim. Je hoeft alleen niet meer bang te zijn voor James, want die is er volgens mij een tijdje van tussen.'


    everything, in time

    James Menson

    Ik tilde haar grijnzend op en legde haar op het bed in de kamer. Ik sprong op haar en begon haar te kietelen. 'Ik heb wat broer-pest-zus-tijd om in te halen.' Ik grinnikte.


    We're all mad here.