• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    James menson

    Ik knikte enkel; er hoefden verder geen woorden gezegd te worden. Ik staarde naar de grond en toen terug naar haar. 'Mag al het geluk met je zijn,' Ik draaide me om en liep naar mijn kamer. Dit was het; de bevestiging waar ik op wachtte. Ik draaide de deur op slot en greep al mijn spullen uit de kast. Ik stopte het in een tas en slikte. Ik pakte pen en papier. En begon te schrijven;

    'Ashlee,

    Het spijt me voor de verandering die je onderging door mij; zoiets hoor je zelf in de hand te hebben. Maar ik geef je geen schuld. Ik wens je succed met je verdere leven. En waarschijnlijk je volgende relatie. '


    Ik haperde en kon de tranen niet meer binnenhouden terwijl ze langzaam op het papier druppelde. Het was wazig zien.

    'Ik hoor hier niet; eigenlijk ook niet waar ik nu heen ga. Ik heb het verpest voor mezelf. Bedankt dat je me opving. Het spijt me, hopelijk kom ik je nog tegen en gaat het goed met je. Je verdient het beste. Sorry dat ik dat niet was.'

    Bij woorden in mijn hoofd stopte ik, ik slikte en zette de pen terug op het papier.'

    'Ik hou van je.. James.'

    Ik haalde de deur van slot pakte mijn tas en liep de gang op ik duwde de brief in haar hand. En haperde, 'Bedankt voor de eerlijkheid.' Ik liep verder pakte een hyperion en vloog weg; naar de skypirates.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 15:06 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    O, nou, die reactie viel nog wel mee. Ik heb het gevoel alsof ik verdrietig zou moeten zijn, ik hou van James, maar ik ben niet verdrietig. Ik ben opgelucht en opgewonden. Ik draai me om en wil terug naar de muur lopen waar Alessandrio zit, maar James stormt nog voorbij en duwt me een brief in mijn handen. 'Graag gedaan,' antwoord ik verbaasd. Waar gaat hij nou weer heen? Ik haal mijn schouders op en geef de brief aan een bewaker. 'Leg hem maar op mijn bed,' beveel ik hem. Hij knikt braaf en loopt weg. Ik heb nu even geen behoefte aan de brief, ik wil zo snel mogelijk naar Alessandrio. Als ik hem dan eindelijk gevonden heb, zak ik op mijn knieën voor hem neer. 'Leer het me!' zeg ik. 'Leer me de oude Ashlee weer te zijn,' zeg ik terwijl ik lachend op mijn lip bijt. Eigenlijk ben ik James alweer vergeten, ik vind het veel te spannend om te weten dat ik kan veranderen, bovendien was het toch de schuld van James.


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik opende mijn ogen en keek haar verbaasd aan. Ik grinnikte even geamuseerd.
    "Het je leren? Euhm, oké," stamelde ik stomverbaasd.
    Ik grijnsde breed.
    "Allereerst moet je leren dat alles niet om jou draait. Concreet betekent dat, niet altijd aan jezelf denken, het accepteren als iemand kritiek geeft en het slikken als iemand niet meteen aandacht aan je kan of wil besteden,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik stapte af bij mijn bestemming en slikte. Tijd om haar onder ogen te komen. Ik klopte aan bij wat ooit mijn thuis was. De zenuwen speelde op; iedereen hier was vast boos op me. Ik had hier eigenlijk niks te zoeken. Ik zuchtte, kom op doe open. Ik klopte harder en keek naar de grond. Misschien herkende ze me niet. Ik strijkte mij nshirt over en deed mijn haar beter. kom op Jamielynn doe oopen..

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 15:57 ]


    We're all mad here.

    Euhm, ze zitten op de Saint Nazaire ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    ScotlandYard schreef:
    Euhm, ze zitten op de Saint Nazaire ^^

    dat was ooit mijn huis en dat heeft vind ik ook een deur!(joehoe)


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Zuchtend liet ik de hoofdpoort opengaan. Mijn adem stokte even in mijn keel toen ik James voor mijn neus op het dek zag staan.
    "Wat moet je hier?" snauwde ik vijandig.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik slitke en sloeg mijn ogen neer; 'Dit is de enige plaats waar ik terecht kan. Luister Jamie, het spijt me; ik heb het goed verpest. Puur uit jaloezie. ' Ik slikte nog eens, 'maar ik kan je helpen, ik weet hoe we Pap kunnen redden. '


    We're all mad here.

    Mijn toetsenbord doet kut, hoe verander je dat= en nee het is niet shift en alt of ctrl en shift dat helpt allemaal niet. heeelp +o

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik had het gesprek vaag gevolgd, ik was al gauw de draad verloren. Het was alsof ik niet voor ze bestond, alsof ik lucht was voor ze. Al gauw was ik weer alleen, ik stak mijn handen in mijn zakken. Mijn keel voelde nog raar aan, maar het was niks ernstigs. Met een zucht ging ik weer op mijn bed zitten, al had ik een gitaar dna kon ik weer spelen zoals vroeger. Dan had ik wat te doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Niet om mij? Maar mijn vader zegt altijd dat de hele wereld om mij draait! En omdat jullie allemaal onder mij staan, mag ik bepalen wie met me praat en wanneer, dat klinkt toch logisch?' Ik moet mijn macht een beetje inleveren, dat is wel erg veel gevraagd.


    everything, in time

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik ademde diep in en keek hem strak aan.
    "Hoe durf je? Denk je nu echt dat ik je zomaar vertrouw? je hebt ons in de steek gelaten voor die klootzak van een Tjerkov. En nu kom je opeens de held uithangen. Denk je nu écht dat ik stom ben? je bent hier niet gewenst, James,"
    Ik spuugde zijn naam vol walging uit. Oh, wat haatte ik hem. De verrader.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd.
    "Oké, dat is dus het grote probleem. Eerlijk, je bent rotverwend, Ash. En zolang je niet een beetje daarvan wil opgeven, kun je onmogelijk terug het meisje worden dat ik dacht dat ik kende,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik zuchtte, 'Jamie, ik heb niks anders oké! Ik hoef de held niet uit te hangen, ik doe dit niet voor mij.' mijn stem sloeg over. 'Jij bent de enige soort familie die ik heb; en al mogen we elkaar niet. Ik heb dingen die jij nodig hebt en dat weet je. Accepteer het.' Ik slikte en raapte mijn moed bij een. 'En je bent mijn zusje, en ook al haten we elkaar meest van de tijd. Ergens, diep van binnen geef ik om je. '


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Ik ben helemaal niet verwend!' verdedig ik mezelf gelijk. 'Maar het lijkt me gewoon logisch dat mensen in een lagere positie moeten luisteren naar de mensen die boven hen staan. Dat heb ik niet bedacht, hoor. Dus kijk niet gelijk zo teleurgesteld naar me.'


    everything, in time

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik rechtte mijn rug en keek hem strak aan.
    "Zweer je op papa's leven dat dit niet één van plannetjes is om de S.P.O. vanbinnenuit kapot te maken?"


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte en masseerde mijn neusbrug.
    "De grootste leiders stonden open voor kirtiek, Ash. En natuurlijk moeten ondergeschikten luisteren naar hun leiders, daar zeg ik niks van. Maar het zal je niet helpen altijd alles van iedereen te verlangen. Kijk, jij vroeg mij om je te leren terug de Ashlee van vroeger te worden. Maar blijkbaar wil je dat niet écht,"
    Ik krabbelde overeind en haalde mijn schouders op.
    "Dan kan ik ook niks meer doen,"


    Nobody ever said I was sane, my love.