• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Kom, geef mij er dan ook maar één," lachte ik terwijl ik me naast haar zette.
    Ik stak mijn hand in het zakje en haalde er eentje uit. Toen ik mijn tanden erin zette, glimlachte ik even. Ze waren inderdaad heerlijk.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik at vrolijk verder en gluurde vanuit mijn ooghoeken naar Alessandrio. "Waarom werk je eigenlijk voor Tjerkov?" vroeg ik na een tijdje. "Of naja, hoe ben je hier terecht gekomen?" Iets wat ik me al een lange tijd afvroeg, maar nooit durfde te vragen aan de mensen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Addison Black

    Al snel kom ik weer aan bij de kamer waar Catheryn en JamieLynn zijn, ik zucht en gooi de deur open. Waardoor ze me allebei even verbaasd aankijken ''Ik heb rondgekeken en ik heb niks gezien in de lucht, en als er al mensen geland waren hadden we dat wel gemerkt'', ik glimlach en ga dan op een van de stoelen zitten. ''Tholomew, hoe gaat het met hem?'' vraag ik dan in het algemeen...


    Ik ga vandaag tot de 22ste op vakantie, dus wat mij betreft mogen jullie Addison van alles laten zeggen en doen Zolang ze niet doodgaat =D Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte en sloot mijn ogen even.
    "Het gebeurde toen ik tien was. Een groep Skypirates vroeg om onderdak bij mijn familie. We waren altijd tegen Tjerkov geweest, dus lieten we hen graag in ons huis toe. Twee van de zes waren zwaargewond. We hebben ze verzorgd, te eten gegeven en beschermd. Het was op de derde nacht dat alles foutliep. De zes vermoordden mijn ouders en staken ons huis in brand. Mij hadden ze opgesloten op de zolder. Gelukkig passeerde er net een patrouille van Tjerkov. Ze hebben me uit de brand gehaald en me naar dit schip gebracht. Ik was bewusteloos door de rook. Normaal gezien zou ik het niet overleefd hebben, maar Tjerkov heeft bevel gegeven me te redden met alle mogelijke middelen. Sindsdien ben ik één van zijn trouwste volgelingen. Ik heb gezworen om alle Skypirates voor eens en voor altijd uit te roeien,"
    Ik slikte de krop in mijn keel weg en haalde diep adem.
    "Sorry dat je dit allemaal moet aanhoren. Je hebt zelf al problemen genoeg," mompelde ik zuchtend.
    Waarom vertelde ik dit aan haar? Bijna niemand wist zoveel van me.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Catheryn
    'Hij beweerd dat het goed gaat, maar daar geloof ik weinig van. De wond was niet bepaald klein.' Ik zuchtte, Tholomew was nog altijd een raadsel voor me. Als ik nou eens wist wat er in zijn hoofd om ging...

    Ik ga vanaf morgen ook weg. Drake en Catheryn laat ik ook aan jullie over. Weet wel, Drake is slim en kan inderdaad niet met zijn emoties over weg. En Catheryn is ontieglijk eigenwijs. Zie maar wat je ze laat zeggen/doen :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 13:36 ]


    Let it come and let it be

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik luisterde zwijgend naar zijnv erhaal en vergat zelfs even aardbeien te eten. "Jezus.." mompelde ik verbaasd en keek hem aan. "Geeft niks hoor, het lucht altijd op om je vehraal te doen, nietwaar?" Ik glimlachte naar hem en stopte weer een overheerlijke aardbei in mijn mond. Daarom werkte hij dus voor Tjerkov.. Best logisch, ik had hetzelfde gedaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Nee, je mag niet weg! Niet nu,' zeg ik terwijl ik een pruillipje trekt, maar hij staat al op om zich aan te kleden. Omdat ik weet dat hij toch wel zal gaan, mijn vader laat je geen keuze, doe ik hetzelfde. 'Veel succes,' grijns ik nog. Eigenlijk snap ik nooit waar mijn vader het met hem over heeft. Er zijn zoveel gesprekken, gaan die allemaal over het uitroeien van de skypirates?
    Ik loop even na James ook de kamer uit, op zoek naar iemand om te vervelen. Uiteindelijk kom ik Paige en Alessandrio tegen. Beiden kijken ze niet al te vrolijk, maar dat houdt mij niet tegen om alsnog bij hen te komen zitten. 'Bonjour, praat me bij, waar hebben jullie het over?'


    everything, in time

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik wilde net nog een aardbei in mijn mond stoppen toen Ashlee binnenkwam, verbaasd keek ik haar aan. Sinds wanneer deed zij normaal tegen gevangene en kwam ze zomaar in een cel zonder rotklusjes uit te delen? Wantrouwend keek ik haar aan en zweeg verder, niet zo snel wetend wat ik moest zeggen.

    -crappy short. Ik laat dit wel over aan jullie xd-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik rechtte mijn rug en zette mijn gezicht weer op standje 'emotieloos'.
    "Niks bijzonders," zei ik snel.
    Ik vertrouwde dit niet. Dit was niet de Ashlee die we gewend waren. Waar zat het addertje?


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    'Nee, serieus,' zeg ik als Paige me aankijkt. 'Ik verveel me écht enorm, ik heb niet eens zin om tegen jullie te schreeuwen.' Even kijk ik Paige strenger aan. 'Dus verander mijn goede stemming nu niet.' Nu glijdt mijn blik even naar Alessandrio. 'Dus praat me nu gewoon bij!' vervolg ik zeurderig.


    everything, in time

    Eten en dan ga ik winkelen geloof ik, lol x] Adieu.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte kort en legde mijn handen op mijn knieën.
    "Ik was aan het vertellen over het leven buiten dit schip. Nu goed?"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Veel plezier Simone. ^^

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    'Jouw leven? Saai,' zeg ik terwijl ik expres overdreven gaap. 'Laten we het over iets leukers hebben, over het uitroeien van Skypirates, of over mij, nog beter. Maar niet over jullie, want dat vind ik niet interessant,' zeg ik met een zoete glimlach.


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "En wij vinden jou niet interessant," flapte ik er met een minzame glimlach uit.
    Soms kon dat kind echt zo irritant doen. Tjerkov's dochter of niet, een beetje minder ego kon ook.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    'Jij durft, Alessandrio,' siste ik. 'Let op, ik was tevreden over je tijdens dat gedoe met Drake. Maar nog één zo'n misstap en er zullen ook voor jou gevolgen aanzitten. Wees nu toch gewoon eens een brave knul.' Ts, zijn grote ego en mond ook.


    everything, in time