Jamielynn Skye Menson - Skypirate
Ik glimlachte en porde hem zacht.
"Ik ben je niet gewend zo vrolijk en lief. Ik heb deze James liever dan die van voor je vertrok,"
Alessandrio Hector - The Sphere
Ik ademde diep in en stapde Tjerkov's kantoor binnen.
"Sir," zei ik terwijl ik salueerde.
Hij keek verstoord op.
"Alessandrio, wat moet je?" vroeg hij bars.
Ik liep naar zijn bureau en ging voor hem zitten.
"Ik wilde het met u hebben over Ashlee en James,"
Ik zag woede in zijn ogen. Maar ik liet hem geen tijd om uit te vliegen.
"Meneer, ik weet dat u het Ashlee kwalijk neemt dat ze gebroken heeft met James. Maar dit heeft niks te maken met zijn vertrek. Ik heb met Ashlee gepraat en ze beseft dat James niet goed voor haar was. U herinnert zich vast nog enkele jaren geleden, toen ik en uw dochter beste vrienden waren. Sinds James opgedoken was, is ze arrogant, zelfingenomen en verwend geworden. Ze heeft met James gebroken omdat ze niet langer zo wou zijn. Ik probeer haar daarin te helpen.
Nu, als James terug is naar de S.P.O. is dat spijtig, want hij was een aanwinst voor de organisatie. Maar we kunnen gerust zonder hem. U ben intelligent genoeg en u hebt mij om u bij te staan. Ook uw dochter is slimmer dan u denkt. Daarom hebben we genoeg kennis en kracht om de S.P.O. nog steeds te overtroeven. En als James problemen oplevert, kunnen we hem gemakkelijk elimineren of gevangennemen,"
Ik zuchtte kort en keek Tjerkov afwachtend aan. Hij leek gekalmeerd en knikte langzaam.
"Je hebt gelijk, Alessandrio. We komen dit wel te boven. Zet meer wachten aan Menson's cel en laat extra mensen de wacht lopen op de dekken,"
Ik knikte en stond op.
"Danku, meneer,"
Ik salueerde en liep naar de deur. Plots riep hij me terug.
"Stuur Ashlee naar me toe. Ik geloof dat ik haar mijn verontschuldigingen moet aanbieden,"
"Natuurlijk meneer,"
Ik liep het kantoor uit, deed wat Tjerkov me bevolen had en ging toen op zoek naar Ashlee. Ik trof haar bij Paige aan in de eetzaal.
"Je vader vroeg of ik je naar hem toe wilde sturen,"
Ik glimlachte bemoedigend.
[ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:55 ]
Nobody ever said I was sane, my love.