• Ik had hier al een tijd geleden een topic over gemaakt, maar ik heb er nog steeds last van en heb het nu ook, ik word er wel een beetje bang van ;x. ik heb het vooral ook dat ik het in me keel voel . en ik ben ook snel moe, ik word al moe als ik een trap op loop, normaal heb ik dat nooit ! dus ik word nu echt ongerust, ik ga dinsdag naar de dokter, maar misschien kunnen jullie me alvast er over vertellen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Een vriendin van mij heeft hartkloppingen, en dat is best ernstig. Ze moet aan de medicijnen, en als die niet aanslaan moet ze worden geopereerd. Maar bij haar is het volgens mij een erfelijke hartziekte, haar vader heeft dat ook. Ik weet niet of er bij jou mensen in de familie zijn met hartziekten..? Anders zit ik je nu alleen maar bang te maken :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het kan ook zijn dat je koorts hebt... Dan heb ik altijd die dingen die jij opnoemt, maar dan is het niets ernstigs. (cat)

    Ik heb het ook heel vaak, en al heel lang, ben naar de huisarts geweest en die heft mij medicijnen gegeven, maar ik heb er nu geen last van eigenlijk.

    Ga dan naar de dokter, wij zijn geen medici.


    everything, in time

    Ik heb het ook.
    Hopelijk weet de dokter wat het is!


    Gradually, then suddenly..

    Progeny schreef:
    Ga dan naar de dokter, wij zijn geen medici.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb dat ook!
    Maar onlangs voor de eerste keer écht, ik bleef mijn hart maar heel hard voelen bonzen, dat was écht niet leuk.
    Maar bij mij kwam het door stress, bij jou misschien ook?
    De dokter kan er bij mij niet echt wat aan doen, alleen van die druppeltjes, maar daar ben ik mee gestopt omdat het toen beter ging.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Progeny schreef:
    Ga dan naar de dokter, wij zijn geen medici.


    Ze mag het toch wel ff zeggen? -.-
    Als iemand hetzelfde heeft ofzo is dat altijd fijn.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Progeny schreef:
    Ga dan naar de dokter, wij zijn geen medici.


    Olive

    Progeny schreef:
    Ga dan naar de dokter, wij zijn geen medici.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sombres schreef:
    Ik heb het ook.
    Hopelijk weet de dokter wat het is!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En opeens heeft heel Quizlet last van hartkloppingen. Als je een keertje wat minder wakker bent, of je hart hard voelt bonzen, hoeft niet te zijn dat je hartkloppingen hebt. Ik heb er ook al jaren last van, maar mijn cardioloog zegt dat het niks is.


    SLOAN.