• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek ook, maar vaak niet bewust of om stoer te doen. Ik vloek niet met alles, alleen als het me tegen zit of ik ben boos :P Ik vloek veel, behalve met erge dingen, zoals kanker. Dat vind ik gewoon niet kunnen, mensen die ermee schelden, weten gewoon niet dat dat woord inhoudt en ik kan me daar echt kwaad om maken. Ik kom niet verder dan: fuck of verdomme :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vloek zelf best vaak, het meeste als ik bijvoorbeeld iets laat vallen ofzo. maar ook als ik met vriendinnen ofzo praat vloek ik ook wel xd maar ik vloek écht niet met kanker, aangezien mijn opa daar aan overleden is toen ik 4 was.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:25 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mij interesseert 't echt niet. Zodra ik weet dat ik mensen ermee kwets kan ik m'n mond best houden maar anders kan 't me geen reet schelen wat ik zeg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vloek met alles, geen woord is mij te erg.


    I live for the applause, you will die for it.

    nerveus schreef:
    Ik vloek ook, maar vaak niet bewust of om stoer te doen. Ik vloek niet met alles, alleen als het me tegen zit of ik ben boos :P Ik vloek veel, behalve met erge dingen, zoals kanker. Dat vind ik gewoon niet kunnen, mensen die ermee schelden, weten gewoon niet dat dat woord inhoudt en ik kan me daar echt kwaad om maken. Ik kom niet verder dan: fuck of verdomme :P


    Ik vloek eigenlijk wel met kanker, omdat het twee betekenissen heeft. De ziekte vind ik echt vreselijk en mijn tante is er ook aan overleden. Maar het is ook een kracht uitdrukking.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Qlimax schreef:
    Mij interesseert 't echt niet. Zodra ik weet dat ik mensen ermee kwets kan ik m'n mond best houden maar anders kan 't me geen reet schelen wat ik zeg.


    Dat heb ik dus ook. Jammer dat zoveel mensen zich gekwetst voelen als ik godverdomme of kanker zeg, want het floept er zo makkelijk uit. Maar als je met van die mooiboys in het rokershok praat dan is het de normaalste zaak van de wereld.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek best vaak.. Maar niet tegen volwassenen, of ze moeten het er écht zelf naar maken. Meestal ben ik gewoon beleefd enzo. Maar als ik boos ben.. gosh dan wil je niet weten wat ik allemaal schreeuw xd


    Forever.

    Laufeyson schreef:
    Ik vloek met alles, geen woord is mij te erg.


    Inderdaad. Ik snap ook niet wat er nou zo verschrikkelijk is aan kanker als het twee betekenissen heeft. En dingen zoals tering vind ik sowieso niet erg, omdat mensen daar tegenwoordig niet meer dood aan gaan. Wat is nog meer 'erg'? Niet veel, wat mij betreft.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Snuggly schreef:
    Ik vloek best vaak.. Maar niet tegen volwassenen, of ze moeten het er écht zelf naar maken. Meestal ben ik gewoon beleefd enzo. Maar als ik boos ben.. gosh dan wil je niet weten wat ik allemaal schreeuw xd


    Inderdaad, zo doe ik dat ook. En als ik met jongens praat dan vloek ik ook als een gek, tenzij het nerds zijn. Haha. Mooiboys zijn ook gewoon geweldig; je kunt ze alles maken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik zeg de hele dag door kut, fuck en godverdomme. Maar als er ouderen mensen zijn zegt ik potverdikki. Ik scheld niet met Kanker. Aangezien ik de belangrijkste persoon in mijn leven aan die ziekte ben verloren. Ze heeft me groot gebracht. Dus ik vind niet dat ik het kan maken als ik dat zou zeggen. Maar wat andere mensen doen moeten ze zelf weten. Maar ik vind het ergens toch vervelend.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:32 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nerveus schreef:
    Ik vloek ook, maar vaak niet bewust of om stoer te doen. Ik vloek niet met alles, alleen als het me tegen zit of ik ben boos :P Ik vloek veel, behalve met erge dingen, zoals kanker. Dat vind ik gewoon niet kunnen, mensen die ermee schelden, weten gewoon niet dat dat woord inhoudt en ik kan me daar echt kwaad om maken. Ik kom niet verder dan: fuck of verdomme :P


    All I wanna do is lose control

    Ik ben een beetje allergisch voor mensen die met kanker schelden. Maar zelf scheld ik met alles wat los en vast zit, behalve kanker dan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    twizzle schreef:
    ik vloek zelf best vaak, het meeste als ik bijvoorbeeld iets laat vallen ofzo. maar ook als ik met vriendinnen ofzo praat vloek ik ook wel xd maar ik vloek écht niet met kanker, aangezien mijn opa daar aan overleden is toen ik 4 was.


    Tja, mijn tante is er ook aan overleden, maar aangezien het twee betekenissen heeft vind ik het niet spottend als je met kanker scheld. Kijk, als iemand met anorexia spot dan kan ik ze wel in elkaar meppen, alleen als ze met kanker schelden dan weet ik dat het niet zo zeer de ziekte is die ze bedoelen. Ik tolereer het wel als ze het zeggen en zeg het zelfs soms ook. Irritante en schreeuwende mensen kun je het beste tolereren, vind ik, want daar kom je zelf het verst mee.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Roadrunner schreef:
    Ik zeg de hele dag door kut, fuck en godverdomme. Maar als er ouderen mensen zijn zegt ik potverdikki. Ik scheld niet met Kanker. Aangezien ik de belangrijkste persoon in mijn leven aan die ziekte ben verloren. Ze heeft me groot gebracht. Dus ik vind niet dat ik het kan maken als ik dat zou zeggen. Maar wat andere mensen doen moeten ze zelf weten. Maar ik vind het ergens toch vervelend.


    Daar kan ik in komen. Erg voor je.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Een keertje kut als ik bijv. wat laat vallen of iets, maar meer ook niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.