• Voor mij dan.
    Vandaag kreeg regio zuid van Nederland vrij.

    De laatste school/lesdag van mijn zusje.
    En ik hoefde alleen maar mijn rapport op te halen. Mijn laatste lesdag was al een heel tijdje terug.
    Ik ben over, dankjewel.

    En voor jullie?
    Zijn jullie ook over btw? :Y)

    Aan iedereen die over is: Gefeliciteerd!
    Aan iedereen die helaas niet over is: Jammer, volgend jaar beter..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:47 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Revelio schreef:
    Heb nu een week vakantie, maar heb nog niet echt het gevoel of zo... En yes, ben over!
    Gefeliciteerd (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik had 2 weken geleden al mijn laatste schooldag, toen had ik alleen nog schoolreis en boeken inleveren en dan gister moest ik rapport ophalen


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Officieel moet ik deze week en volgende week nog naar school. Goed voor mij: ik ben deze week alleen op maandag en woensdag gekomen. En volgende week alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen. En dan 7 weken vakantie! Ik heb zo'n goed leven eigenlijk:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ook officieel vakantie sinds vandaag, maar eigenlijk had ik deze hele week al niks te doen, op boeken inleveren na dan. Vandaag rapport opgehaald, ik ben over jeuj.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Whohoo XD ik heb ook eindelijk vakantie!! YEAY! alleen maandag nog mijn boeken inleveren en vrijdag mijn raport ophalen =D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    LetMeBe schreef:
    Officieel volgende week pas (noord-NL) maar ik ben nu al klaar en over!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ben geslaagd, dus ik heb al eventjes vakantie (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ik ging ook mijn rapport ophalen en nu heb ik ook vakantie. ;D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ja over naar havo twee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn vakantie is ook al begonnen, ik moet nog alleen mijn rapport halen en boeken inleveren!

    Revelio schreef:
    Heb nu een week vakantie, maar heb nog niet echt het gevoel of zo... En yes, ben over!
    Gefeliciteerd (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Opgestroomd naar havo<3333


    <3

    Ik zit nu in vakantie week 1 dus afgelopen vrijdag was het voor mij vakantie. :3 En ik ben over, ga nu naar de eerste. :'D

    Revelio schreef:
    Heb nu een week vakantie, ... En yes, ben over!
    Gefeliciteerd (:


    I love BTR and One Direction!

    Ik woon in regio zuid, maar ik had al 2 weken vakantie?


    Let it come and let it be