• Alleen maar omdat je naar muziek luisterd dat nog al "sad" is en "Life is a bitch" -achtig is, ben je gelijk iemand die neigt om te gaan snijden? Like, seriously? Ik denk dat iedereen wel eens naar zo'n nummer heeft geluisterd. Like, gosh ik ken daar zó niet tegen!


    Forever.

    Oke


    -

    Genius schreef:
    Oke


    To infinity and beyond •

    Dat ken ik.
    Ik luister Tokio Hotel en daardoor werd ik vroeger emo genoemd. Omdat ik naar die muziek luister ben ik toch ook geen emo?


    Let the Night embrace you

    Ik denk niet dat het alleen daar aan ligt hoor. Waarschijnlijk ligt het ook aan hoe je je verder gedraagt, waar je van houdt en hoe je je kleed. Als jij van wat aparte dingen houd en je anders kleed denken mensen dat ook al snel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sodom schreef:
    Dat ken ik.
    Ik luister Tokio Hotel en daardoor werd ik vroeger emo genoemd. Omdat ik naar die muziek luister ben ik toch ook geen emo?


    Komt door het bepaalde imago wat ze uistralen, denk ik.


    To infinity and beyond •

    Sodom schreef:
    Dat ken ik.
    Ik luister Tokio Hotel en daardoor werd ik vroeger emo genoemd. Omdat ik naar die muziek luister ben ik toch ook geen emo?


    Herkenbaar.
    Ben je lekker met iemand aan het kletsen die je net via een site of zo hebt ontmoet, kom je op het onderwerp muziek. Zeg je dat je naar Tokio Hotel luistert, krijg je een reactie van "Omg emo" en ze doen ineens vet anders tegen je en zo 8'D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:11 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NYC schreef:
    Ik denk niet dat het alleen daar aan ligt hoor. Waarschijnlijk ligt het ook aan hoe je je verder gedraagt, waar je van houdt en hoe je je kleed. Als jij van wat aparte dingen houd en je anders kleed denken mensen dat ook al snel.

    Ja dat snap ik, maar dat werd dus gezegd op een forum..


    Forever.

    Jep ken het en haat het. Gewoon negeren en verder leven, jij weet beter dan hun.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Herkenbaar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    En als je naar Justin bieber luistert ben je een 14 jarig kind (:
    zeggenze


    To infinity and beyond •

    Aha ja dat is zo! Ik luister zo vaak als ik verdrietig ben naar triestige muziek.
    Dan ga ik me echt niet snijden ofzo hoor.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:21 ]


    Spread your wings and fly away.

    Memorize schreef:
    Aha ja dat is zo! Ik luister zo vaak als ik verdrietig ben naar triestige muziek.
    Dan ga ik me echt niet snijden ofzo hoor.

    Lang leven de sarcasme


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kind, ga janken, alleen omdat een andere Q-user en ik een opmerking maakten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Kind, ga janken, alleen omdat een andere Q-user en ik een opmerking maakten.


    Serieus hé. Waarom moet je altijd zo hard zijn -__-


    To infinity and beyond •

    RestlessSoul schreef:
    Jep ken het en haat het. Gewoon negeren en verder leven, jij weet beter dan hun.