• Ouder aangezien dan dat ie is?
    Ik wel namelijk, en ook niet 1 of 2 jaar maar iets van 4 jaar
    Ik ben 13 en vaak denken mensen dat ik 17 of 18 ben, terwijl ik er helemaal niet oud uit zie
    Zo had ik bijvoorbeeld net de eindmusical van mijn broertje en toen dacht iemand dat ik mijn zus was, die 19 is.
    Hebben jullie dat ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind je er niet echt 17 uitzien. x')
    Ik weet het eigenlijk niet hoe oud ze me schatten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De buurvrouw schatte me 16, en ik ben 12.
    Hoewel ik er niet eens zo oud uit zie.


    There's power in the words you whisper.

    ik ben 14 en Bij een mbo school dachten ze dat ik ging kijken voor een Opleiding x'D ik zat net in de 1e(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik word 16/17 geschat en net wat me zus hier boven zegt (Aguamenti) ze dachten dat we ook keken voor een opleiding o.O


    Shoganai i ne~

    Ik ben bijna 17, 1.60 en zie er niet bepaald oud uit. Dus nee ik word niet ouder geschat xd.


    To infinity and beyond •

    Ik word meestal 15/16 geschat en ik ben net 14, dus dat is wel prima:)
    In de brugklas waren we ooit eens gaan skiën met een deel van de school en omdat ik en een vriendin wat laat waren zaten we met een paar vijfde klassers, toen dacht zo'n jongen (die toen ook in de brugklas zat) dat ik bij die vijde klassers in de klas zat :X


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Toen ik 13 was schatten de bouwvakkers van de buurman mij 17. Inmiddels ben ik net 1 dag 15 en mensen schatten me nu 19. Wordt niet minder dus x']

    Backyard schreef:
    Meestal 2 jaar ouder ofzo (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yoseob schreef:
    (...)Wees blij. Als je 40 bent lijk je tenminste ook jonger

    Ja, dàn is het goed. Maar nu zou ik er graag op mijn leeftijd uitzien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vroeger werd ik wel vaak ouder geschat, omdat ik lang was voor mijn leeftijd. Maar ik ben niks meer gegroeid, dus nu word ik over het algemeen jonger geschat dan ik ben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben bijna 13 en word al 13 ingeschat,..

    Pff, ik ben 19 en mij schatten ze altijd jonger, echt ni leuk..


    Stop wishing, Start doing..

    Dat doen mensen vaak om aardig te zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik word meestal jonger geschat omdat ik klein ben, ik ben dus bijna 16, maar meestal zeggen ze 14 ofzo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben 13 en mensen schatten me 15, 16 jaar xD