• Ouder aangezien dan dat ie is?
    Ik wel namelijk, en ook niet 1 of 2 jaar maar iets van 4 jaar
    Ik ben 13 en vaak denken mensen dat ik 17 of 18 ben, terwijl ik er helemaal niet oud uit zie
    Zo had ik bijvoorbeeld net de eindmusical van mijn broertje en toen dacht iemand dat ik mijn zus was, die 19 is.
    Hebben jullie dat ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jep heb ik altijd al gehad, ik werd als 14/15 jarige al 18 geschat :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn oudste schatting was 21. & toen was ik 14. ._.
    Dat snap ik écht niet, want zo oud zie ik er helemaal niet uit. Misschien omdat ik nogal wat vormen heb en soms nogal 'volwassen' uit m'n ogen kan kijken. Haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jup, ik ben eens 18/19 geschat, toen ik twaalf was.. Ik bedoel; come on! Fuckin' twáálf!


    Opgeven is geen optie.

    Mij schatten ze jonger denk ik.
    Meestal als ik zeg dat ik 17 ben, kijken ze me raar aan. xD

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 3:02 ]


    Take me to wonderland

    Ik wordt vaak 3 jaar jonger geschat, stomme 1.60...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het verschilt, soms denken ze dat ik ouder ben, soms jonger, vooral omdat ik zo klein ben.
    Als ik met mijn zusje ben schatten ze mij jonger omdat zij veel groter is, en grotere borsten heeft. :x


    Your make-up is terrible

    Toen in dertien was dachten veel mensen dat ik al zeventien was. Nu ben ik zestien en wordt is soms als een twintiger aangezien. Wat ik nooit begrepen heb want ik vind mezelf echt wel op een zestien/zeventienjarige lijken..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mij schatten ze altijd jonger. Zo'n 13 jaar ofzo. En ik ben 16 jaar. Dat komt vooral omdat ik klein ben, haha.


    To live would be an awfully big adventure