• Morgen zou ik met mijn vriendinnen naar de stad gaan en gewoon een beetje shoppen enzo. we zouden fietsend gaan en alles was geregeld. maar ineens vond mijn vriendin's moeder het te gevaarlijk ofzo en begon die andere moeder ook te twijfelen ;S. maar nu is de vraag, kan je een ov kopen die je dus maar eigenlijk voor heen en terug gebruikt ofzo? Want ik rij eigenlijk bijna nooit met de tram.. maar ik heb hem wel nodig.


    Neem risico's

    ik heb geen idee hoe die dingen werken.. zelf ga ik nooit met de bus of tram, kan je niks op internet vinden?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:42 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij de tram wel, een tijdelijke dagkaart ofzo

    Ik rij altijd zwart met de tram, dus geen idee, maar ik denk het wel.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    je kon dacht ik zo keert kopen voor een dag of zo
    of
    google is je best vriend _O_


    Shoganai i ne~

    Een dagretourtje kopen bij de Albert Heijn? Die is maar 2,60

    In Amsterdam moest ik steeds mini chipkaarten kopen... 2,60 voor 2 uur. 'k Mocht 3 keer 2,60 dokken :/ en 1 keer zwart gereden.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BeSlytherin schreef:
    je kon dacht ik zo keert kopen voor een dag of zo
    of
    google is je best vriend _O_


    vandaag werkt google niet mee D: ik zie wel dat je zo'n dagkaart enz
    kan kopen, maar kan dat in de Albert heijn?


    Neem risico's

    bij de bus kan dat trem vast ook dag kaart ov chipkaart is een soort van abo


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Jennieee schreef:
    ik heb geen idee hoe die dingen werken.. zelf ga ik nooit met de bus of tram, kan je niks op internet vinden?


    Believe in yourself, change the world.

    Heechul schreef:
    In Amsterdam moest ik steeds mini chipkaarten kopen... 2,60 voor 2 uur. 'k Mocht 3 keer 2,60 dokken :/ en 1 keer zwart gereden.

    Bij ons is het 10 cent goedkoper :Y) en voor 2 x rijden met de tram is hier €4,50(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor