• Ouder aangezien dan dat ie is?
    Ik wel namelijk, en ook niet 1 of 2 jaar maar iets van 4 jaar
    Ik ben 13 en vaak denken mensen dat ik 17 of 18 ben, terwijl ik er helemaal niet oud uit zie
    Zo had ik bijvoorbeeld net de eindmusical van mijn broertje en toen dacht iemand dat ik mijn zus was, die 19 is.
    Hebben jullie dat ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Meestal schatten mensen mij gewoon mijn leeftijd of een jaar ouder. Maar vroeger werd ik altijd 3 jaar ouder ingeschat.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nope mensen schatten me altijd zestien, en dan hebben ze het goed (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, ik word jonger geschat, vanwege mijn lengte ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meestal 2 jaar ouder ofzo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik zeg dat ik in 4 havo zit, dan kijkt iedereen me raar aan omdat ze denken dat ik al studeer. Dus dan zie ik er 2/3 jaar ouder uit. Maar ik heb er altijd al ouder uit gezien. De meesten denken dat ik 18 ben, iemand dacht zelfs dat ik 22 was x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben 19. Mensen zagen me af en toe serieus aan voor 25. Vooral in Servië. Iedereen die ik daar leer kennen schatten me minstens 22-25.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben 12 en mij schatten ze vaak 15. Op die leeftijd blijf ik dan ook hangen omdat qua klank het leeftijdsverschil tussen 15 en 16 vrij groot is.


    Let it come and let it be

    Ja the same here.
    Ik ben 14 en mensen denken dat ik 16 of 18 ben.
    Ik heb de zus van mijn lover onlangs ontmoet en zij dacht dat ik zo oud was als haar broer. (Bijna 18)
    Ook de vrienden van mijn broer dachten dat ik ouder was dan hem. (Hij is 16)
    Achjah, gebeurt wel vaker volgens mij.

    Mensen schatten mij één of twee jaar ouder.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wordt vaak jonger geschat, door mijn lengte en mijn 'schattigheidsfactor'. Maar ik word ook soms 16 geschat, terwijl ik 15 ben, dus het is héél wisselvallig bij mij ;3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bij de visboer werd ik een keer 18 geschat (cat) Maar normaal 1 of 2 jaar ouder.

    Ik ben 14 en vele denken dat ik 12 ben.

    Ik werd altijd wel ouder ingeschat, ja. Op mijn 13e dachten ze steeds dat ik 17/18 en zo was ;x
    Nu weet ik het eigenlijk niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mij schatten ze net meestal jonger omdat ik echt klein ben.

    Haha, ik zei een keer tegen wat mensen uit m'n klas dat ik 12 was, en toen zaten ze echt met zo'n wtf-face te kijken omdat ze me 14 schatte :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor