• Nu pas viel het me op dat het vrij raar is dat ik het Amerikaanse volkslied vanbuiten ken,
    en dat dus al een hele dag aan het zingen ben -het is 4th of July-

    Zijn er dingen die jij kan/kent/weet/... die niet iedereen weet?
    Laat het me weten ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan mijn schouder uit de kom halen. (alleen de rechterschouder)
    Ik kan met mijn linkerduim mijn linkerpols aanraken.
    Ik kan mijn vingers heel erg ver achteroverbuigen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Met mijn linkeroog gewoon naar voren blijven kijken en dan mijn rechteroog naar boven draaien.


    To infinity and beyond •

    O ja,nu je het toch over volksliederen hebt, ik kan het 7e(dacht ik) couplet van het nederlands volkslied.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ken echt zo'n beetje iedereen z'n verjaardag uit m'n kop. En ik kan met m'n tong bij het topje van m'n neus maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kón Donald Duck nadoen. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Renervatio schreef:
    Dat Rupert en ik al een paar maanden getrouwd zijn en samenwonen nu (H)

    En ik kan mijn wenkbrouwen van elkaar los bewegen :P
    normaal kun je ze alleen beide omhoog doen zegmaar, ik kan dat apart.
    En ik kan mijn oren bewegen ;D


    Over dat eerste; I didn't think so sweetheart (joehoe) Hij is al van mij (pirate)

    Hmm, iets speciaals. Ik heb eigenlijk geen flauw idee? Nooit zo over nagedacht eigenlijk, misschien zo hard een uittrap kunnen nemen dat 'ie veel te ver omhoog vliegt en tegen iemand haar gezicht knalt, haha. Dat gebeurde tijdens mijn sportdag.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ken je die stille ringtone? (een hele hoge piep)
    Die kan ik nadoen(A)
    En ik kan mijn oren bewegen


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik kan niet echt veel ;)
    maar een vriendin van mij kan haar tong helemaal omdraaien, haar duim naar achter plooien tot op haar pols, als je je handen tegen elkaar houd (alsof je gaat bidden xp) dan kan zij de hoek van haar vingers en haar handpalm in een hoek van 90° houden en nog andere dingen met haar handen en armen maar die zijn te moeilijk uit te leggen :) echt cool :)

    Tongdansen -zo noem ik het maar even, het ziet eruit als buikdansen maar dan met je tong, niemand die ik ken kan het ;'D-, mijn tong dubbelklappen en hem zo laten zitten, een Stitch stemmetje, mijn elleboog likken ;p


    Alis volat propriis.

    Het Po-stemmetje die zegt: "O-oh!" ben ik heel trots op
    En als ik in kleermakerszit zit, mijn voet zeg maar omhoog halen, totdat mijn onderbeen in een hoek van bijna 90 graden van de grond is. Hierdoor kan ik heel makkelijk in de lotushouding gaan zitten, zonder mijn handen te gebruiken en zonder dat het pijn doet. Ook kan ik dan op de grond gaan zitten, mijn voeten tegen elkaar zetten en ze dan bijna helemaal tegen me aan trekken terwijl de zijkanten van mijn knieën de grond nog raken.
    Mensen vinden mij hierdoor eng(krul)


    Dit is dus die lotushouding voor de blondjes onder ons No offence


    Who needs love when there is chocolate

    Ik kan denk ik wel wat...maar ben het vergeten.


    There's power in the words you whisper.

    het einige wat ik kan is dat ik mijn tong kan laten krullen (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik onthoud heel veel, maar dan niet dingen die ik moet leren. Mijn duitse grammatica kan ik niet onthouden maar vraag me iets over een boek of iets wat er in de wereld gebeurt en ik weet het


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan mijn vingers zo ver naar achter doen dat ze 90 graden met mijn hand maken. Als ik mijn armen strek zit er een knik in. Ik kan mijn schouder in en uit de kom halen en ik kan op de zijkanten vna mijn voeten staan, tegelijkertijd allebei. Als ik met mijn hak langs mijn billen doe, kan ik hem zo ver doen dat hij voorbij mijn bovenbeen komt.
    Blijkbaar heb ik flexibele botten(krul)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 17:27 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    zien of een bril + of - is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.