• Ik wor het hier echt beu da iedereén zegt da bill veranderd is enzu en nu ga ik mijn mening is zegge :Y)
    punt 1;Iederéén veranderd!
    punt 2;Over de kleren van die 2e handswinkeltjes waar iédereen zo een drama over maakt -> Bill hééft gezegd da hij in 2e handswinkeltjes koopt en ze hebbe da verkeerd opgevange maar hij bedoeld zijn juwele &n van da gedoe!Kijk is naar die zijn klere..denkte echt da da uit tweedehandswinkeltjes komt?!Ik heb ooit is een tshirt van hem zien hange en geloof mij..da was geen tweedehands!&n wa dan nog als hij er niméér koopt..gelle ga toch ook naar de pimkie en welke winkels dan nog..is da tweedehands?Neé,dus stop me da te zeggen danku!(flower)
    punt 3; Bill gedraagd zich anders ... In amerika maar hier dus niet Kijk maar naar episode 32 van tokio hotel tv..Iedréén word wel een beetje volwassen en bill ook,maar zolang gustav,georg en tom in de buurt zijn ga da toch ni lukke..en vanaf da bill echt volwassen ga beginne doen zoals jullie zegge word 3+3=87 werkelijkheid![/u]
    &n er zijn veél van zo'n dinges..Ma denkt er is over na..bill is niet veranderd!

    (flower):Y)
    ((tot hier mijn mening!))

    Naar mijn mening zijn hier al veel te veel topics over, maargoed deze laat ik open. De volgende gaat wel op slot.

    dat van die 2e hands kleeding zei hij ook in de hitkrant :S
    hij zei : ik haal al mijn kleding vban de 2e hands winkel. ik raad je aan om daat echt een rond te gaan kijke ofzo xD
    wrm zou hij dat dan zegge als hij alleen zijn kettingen al al dat soort dingen daar vnadaan heeft xD?


    don't Worry...Be gay.

    De hitkrant heeft dat intervieuw nooit afgenomen.
    Dat is gewoon een samenstelling van oude duitse intervieuws van vroeger.

    dat van die 2e hands kleeding zei hij ook in de hitkrant :S
    hij zei : ik haal al mijn kleding vban de 2e hands winkel. ik raad je aan om daat echt een rond te gaan kijke ofzo xD
    wrm zou hij dat dan zegge als hij alleen zijn kettingen al al dat soort dingen daar vnadaan heeft xD?

    volgens mij heeft de hitkrant ook nooit zo een intervieuw afgenome !!
    ik heb is een intverieuw geleze en hij zei da ge is in prullewinkeltjes moest gaan kijke da ge daar de leukste juwele vond!
    en over kleding heb ik die nooit iets wete te zegge

    De hitkrant heeft dat intervieuw nooit afgenomen.
    Dat is gewoon een samenstelling van oude duitse intervieuws van vroeger.

    NOOIT AFGEOMEN ?! ;O

    hoe weten jullie dat (A)?


    don't Worry...Be gay.

    De hitkrant heeft dat intervieuw nooit afgenomen.
    Dat is gewoon een samenstelling van oude duitse intervieuws van vroeger.


    NOOIT AFGEOMEN ?! ;O

    hoe weten jullie dat ?


    Ik weet dat omdat ik al die intervieuws zo terug herken.
    Daarnaast kén ik de hitkrant redactie en weet ik wat ze wél echt hebben gedaan en wat niet.



    (bericht aangepast door een moderator)

    De hitkrant heeft dat intervieuw nooit afgenomen.
    Dat is gewoon een samenstelling van oude duitse intervieuws van vroeger.

    NOOIT AFGEOMEN ?! ;O

    hoe weten jullie dat (A)?

    omda ik ni de enige ben die da denkt ^^

    iCkk ben het duS echt sóo0ww met je eenS !

    Whaha mit Tom,, Georg & GUss lukt het toChh niejj xD Whaha lag hier byna vn mn stoel vn het lachenXD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Naar mijn mening zijn hier al veel te veel topics over, maargoed deze laat ik open. De volgende gaat wel op slot.


    totaal mee eens
    téveel topics hierover

    Het wordt niet intensief bezocht dus gooi ik er alsnog een slotje op. Dit topic is preceis hetzelfde als vele andere hier. Daar kun je ook je mening kwijt.