• Hallooo,
    Mijn bff's ex-vriendje doet heel kinderachtig, dus hebben we besloten kattenkwaad uit te halen, een vriendin heeft al een mandarijn over zijn zadel gesmeerd tijdje terug.
    Maar het is niet heel serieus, gewoon iets klein grappigs omdat hij gewoon vreselijk is..
    Hebben jullie tips? ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Levine schreef:
    (...)

    Jij en je negatieve reacties altijd -_______-
    calm yo tits.


    I live for the applause, you will die for it.

    En wat los je daarmee op? Sorry, maar ik doe niet aan wraak. Maar als jullie dat gerechtigd vinden, go ahead, I'd say.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    SYN schreef:
    Grow the fuck up, that's my advice. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, wat hij deed is gemeen, maar dat is geen reden voor zulk kinderachtig gedrag. Dan ben je zelf erger dan hij.
    En zeg nou niet dat we negatief doen, we voeden jullie gewoon een beetje op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Levine schreef:
    (...)

    Jij hebt altijd van dat soort reacties. Of je bent bezig met je stopwoordje 'ouwe'

    Ga je me nu aanvallen op m'n stopwoordje? Wacht, waarom begin je sowieso met negatief doen? Jezus, hahah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoe oud ben je?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SYN schreef:
    (...)
    Ga je me nu aanvallen op m'n stopwoordje? Wacht, waarom begin je sowieso met negatief doen? Jezus, hahah.
    ik vind het ouwe er achter wel grappig _O_ iedereen zijn dingen ik moet altijd deze smilie er bij zetten (wel als het positief is )_O_


    Shoganai i ne~

    SYN schreef:
    (...)
    Ga je me nu aanvallen op m'n stopwoordje? Wacht, waarom begin je sowieso met negatief doen? Jezus, hahah.


    Ja want het is fucking irritant.
    Oh god wat zijn we grappig.


    To infinity and beyond •

    Jongens, hou jullie een beetje rustig aub.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Castalia schreef:
    Je bent 12. Je komt nog zoveel andere jongens tegen dus blijf je niet focussen op je ex. Laat hem gerust en laat zien dat je zonder hem ook heel gelukkig kunt zijn. Dat kwetst veel harder dan een mandarijn op zijn zadel.

    Ik ben bijna 14 ^^
    En ik kan prima zonder hem, dat is het niet.


    Never give up on the things that make you smile.

    ya know


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat jullie even kinderachtig zijn als die jongen, als jullie echt zulke dingen gaan doen om wraak te nemen.
    Ik heb er niks tegen dat jullie hem terug willen pakken, maar een mandarijn uitsmeren over zijn zadel, serieus?