• Hallooo,
    Mijn bff's ex-vriendje doet heel kinderachtig, dus hebben we besloten kattenkwaad uit te halen, een vriendin heeft al een mandarijn over zijn zadel gesmeerd tijdje terug.
    Maar het is niet heel serieus, gewoon iets klein grappigs omdat hij gewoon vreselijk is..
    Hebben jullie tips? ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ja. Niet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Ja. Niet doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    @"Niet doen"-reacties:
    Wauw, daar hebben we veel aan. Het is gewoon iets kleins.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Grow the fuck up, that's my advice. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Grow the fuck up, that's my advice. (no_chears)


    Jij en je negatieve reacties altijd -_______-


    To infinity and beyond •

    SYN schreef:
    Grow the fuck up, that's my advice. (no_chears)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het nogal kinderachtig wat jullie doen, eigenlijk. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hij heeft mij aan het lijntje gehouden terwijl hij ondertussen super lullig tegen mij deed, hij smste als ik bij hem uithuilde achter mijn rug om naar zijn 12 jarige beste vriendin, letterlijk achter mijn rug.. Hij nam het voor haar op terwijl zij mij verrot schold. Nu heb ik hem gedumpt en hij doet nu lullig tegen mij omdat ik "overgevoelig ben" alsof dat een rede is om lullig te doen?


    Never give up on the things that make you smile.

    Haha, Wow, ik dacht, laten we het aan Q vragen, maar nee hoor.
    nouja, dan niet? xd
    like, als je t verhaal erachter hoort denk je "Wat een klootzak, ik doe mee" oid.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    O.o niet doen wraak actie's zijn slecht o.o (wow dat klink raar o.O) ik neem nooit wraak (ook al ben ik gepest) als mensen iets tegen me willen doen zeg ik gewoon iets terug met me beetje humor sarcasme _O_


    Shoganai i ne~

    Blackbeard schreef:
    Haha, Wow, ik dacht, laten we het aan Q vragen, maar nee hoor.
    nouja, dan niet? xd
    like, als je t verhaal erachter hoort denk je "Wat een klootzak, ik doe mee" oid.


    Ik ben geloof ik de enige die het met jullie eens was :Y)


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Jij en je negatieve reacties altijd -_______-

    Dit is een terechte negatieve reactie okay, xx.
    Nee, serieus, als het bij haar gedaan zou worden zou ze denk ik janken tot en met. Dan kun je zeggen; 'Nee, dat zou ik niet doen want ik ben niet zo'n watje', etc, maar je zou het niet leuk vinden. En laat mij negatief reageren, wij zijn tenslotte niet allemaal als optimisten geboren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je bent 12. Je komt nog zoveel andere jongens tegen dus blijf je niet focussen op je ex. Laat hem gerust en laat zien dat je zonder hem ook heel gelukkig kunt zijn. Dat kwetst veel harder dan een mandarijn op zijn zadel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    SYN schreef:
    (...)
    Dit is een terechte negatieve reactie okay, xx.
    Nee, serieus, als het bij haar gedaan zou worden zou ze denk ik janken tot en met. Dan kun je zeggen; 'Nee, dat zou ik niet doen want ik ben niet zo'n watje', etc, maar je zou het niet leuk vinden. En laat mij negatief reageren, wij zijn tenslotte niet allemaal als optimisten geboren.


    Jij hebt altijd van dat soort reacties. Of je bent bezig met je stopwoordje 'ouwe'


    To infinity and beyond •

    Eh.. ik ben niet echt creatief atm :'] Ik zou 'm gewoon straight to the face vertellen wat voor lul het is, that's what I'd do :]


    No growth of the heart is ever a waste