• Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    Ecanus
    DarkSavior
    Sanity
    Created
    Admission
    Destay
    gleecullen
    Bloodygum
    Hingucker
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hingucker schreef:
    (...)

    Oké bedankt, maar ik tel zonder mij erbij 11 deelnemers ipv 15?


    boven je hebben net ook nog mensen gevraagd om zich in te schrijven, ik heb hun namen, en die van jou in een pb naar Sleutelbloem gestuurd zodat zij jullie op de lijst kan zetten ^^ het duurt even, maar ondertussen kun je beginnen aan je gedicht :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Nummer 15 dan :) Inschrijvingen zijn nu gesloten


    Je bent jury, niet degene die deze wedstrijd organiseert. Sorry dat ik het zeg, maar regel jij niet een beetje veel?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Je bent jury, niet degene die deze wedstrijd organiseert. Sorry dat ik het zeg, maar regel jij niet een beetje veel?


    Nou nee ik help Sleutelbloem gewoon :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:

    boven je hebben net ook nog mensen gevraagd om zich in te schrijven, ik heb hun namen, en die van jou in een pb naar Sleutelbloem gestuurd zodat zij jullie op de lijst kan zetten ^^ het duurt even, maar ondertussen kun je beginnen aan je gedicht :)


    Oh, oké! ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Je bent jury, niet degene die deze wedstrijd organiseert. Sorry dat ik het zeg, maar regel jij niet een beetje veel?

    Ik zou juist blij zijn met zon jurylid, scheelt de organisator veel werk


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik zou juist blij zijn met zon jurylid, scheelt de organisator veel werk


    Dankje :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik zou juist blij zijn met zon jurylid, scheelt de organisator veel werk


    Ligt eraan. Ik zou het juist vervelend vinden, wie weet heeft ze wel andere plannen dan wat de jurylid nu zegt.
    Maar dat zal wel aan mij liggen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nou eht enige wat ik eigenlijk doe is mensen toelaten. En in het bovenste forum geeft ze aan dat ze 15 mensen toelaat, dus ik zie niet wat heir verkeerd aan is? Het is beter zo, dan dat niemand het doet als ze er neit is, anders wordt eht choatisch. sorry als je mijn werkwijze niets vind, maar ik denk niet dat het voor je punten veel uitmaakt :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Ligt eraan. Ik zou het juist vervelend vinden, wie weet heeft ze wel andere plannen dan wat de jurylid nu zegt.
    Maar dat zal wel aan mij liggen.


    het is wel waar, maar Sleutelbloem is minder online.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    het is wel waar, maar Sleutelbloem is minder online.


    Inderdaad, ik help Sleutelbloem alleen maar als ze er niet is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik help Sleutelbloem alleen maar als ze er niet is.


    Daar ben ik blij om.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben blij dat VampyreAngel mij helpt. Ik zal zo de nieuwe deelnemers erbij zetten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik dacht al dat het aan mij zou liggen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    Ik dacht al dat het aan mij zou liggen (:


    Het is toch neit erg :) Iedereen doet zijn wedstrijden anders en het is normaal dat je dan die vraag stelt xD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Het is toch neit erg :) Iedereen doet zijn wedstrijden anders en het is normaal dat je dan die vraag stelt xD


    Ghehehe gelukkig maar (:
    En klopt hahaha. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.