• Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    Ecanus
    DarkSavior
    Sanity
    Created
    Admission
    Destay
    gleecullen
    Bloodygum
    Hingucker
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Created schreef:
    (...)

    Noooo. Nee, welke data ga je op vakantie dan? Ik ga namelijk ook nog op vakantie. Als het goed is van 23 juli tot 6 augustus. Dus dan moet ik denk ik een opdracht vooruit hebben, nu nog niet, maar dan ^^

    29Juli tot 20/21 Augustus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    29Juli tot 20/21 Augustus


    Aah okeei. ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    BAM


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    BAM


    Mooi dat het af is :D zou je de link in een PB naar sleutlbloem kunnen sturen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik lever morgen in. Had deze week excursie week en vandaag strandfeest, maar morgen heb ik niks ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb hem ook al ingeleverd hea.:C


    everything, in time

    Heei, ik denk trouwens niet echt dat Admission hem überhaupt nog in gaat leveren. Ze is namelijk niet echt meer op Quizlet..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    We zullen het wel zien tegen maandag :)

    Even voor iedereen: Ik kan mischien pas tegen dinsdag nieuwe inzendingen jureren door was problemen thuis. Sorry mensen :) Dinsdag or Maandag ben ik hier weer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga van 12 tot 28 Augustus op vakantie en ik weet niet zeker of ik daar wel internet heb..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    VampyreAngel schreef:
    We zullen het wel zien tegen maandag :)

    Even voor iedereen: Ik kan mischien pas tegen dinsdag nieuwe inzendingen jureren door was problemen thuis. Sorry mensen :) Dinsdag or Maandag ben ik hier weer


    Ahh, dat geeft niet. Kun jij ook niets aan doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    `

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 14:23 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    Ahh, dat geeft niet. Kun jij ook niets aan doen.


    jah :) Het is maar dat er geen verwaring ontstaat. Ik woon al 2 weken bij een vriendin, en ga morgen naar huis, dus daarom dat ik niet online ben


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prim zal tegen dan wel de nieuwe opdracht er op zetten :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    jah :) Het is maar dat er geen verwaring ontstaat. Ik woon al 2 weken bij een vriendin, en ga morgen naar huis, dus daarom dat ik niet online ben


    Awhh, okeei. Veel succes.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Laatste dag ;D
    Ik verwacht een 2de opdracht


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.