• Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    Ecanus
    DarkSavior
    Sanity
    Created
    Admission
    Destay
    gleecullen
    Bloodygum
    Hingucker
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Created schreef:
    Heei, ik denk trouwens niet echt dat Admission hem überhaupt nog in gaat leveren. Ze is namelijk niet echt meer op Quizlet..


    Ze heeft gezegd dat ze alleen voor de wedstrijd online zou komen, maar ze is op vakantie.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Opdracht 1
    @EverJa, ik ben op vakantie, maar ik heb hier gewoon een laptop, logeer bij me tantes, alleen hun laptop werkt irritant.

    Mijn thuis problemen gingen slechter en beter dan ik verwacht had. Jah, Dat klopt echt helemaal. anyway, I'm availebkle on Q :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    jmmr dat ik niet meer mee kan doen..):

    VampyreAngel schreef:
    Mijn thuis problemen gingen slechter en beter dan ik verwacht had. Jah, Dat klopt echt helemaal. anyway, I'm availebkle on Q :)


    Dat klinkt inderdaad vreemd, maar ik ben blij dat je weer op Q. bent. ^^
    En ik hoop dat het thuis opgelost raakt, ook al weet ik niet wat er gaande is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dat klinkt inderdaad vreemd, maar ik ben blij dat je weer op Q. bent. ^^
    En ik hoop dat het thuis opgelost raakt, ook al weet ik niet wat er gaande is.


    Dankje, is lief :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ook ik zal de komende tijd even afwezig zijn omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en ik dus veel moet helpen in het huishouden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil alleen de 2de opdracht (huil)

    @Prim sterkte met je moeder!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kunnen we een béétje geduldig zijn? De rest van de gedichten moet beoordeeld en becijferd worden, Prim heeft het thuis ook moeilijk dus een beetje geduld moeten we toch wel op kunnen brengen? Wat maken die paar extra daagjes nou uit? Echt serieus >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    Kunnen we een béétje geduldig zijn? De rest van de gedichten moet beoordeeld en becijferd worden, Prim heeft het thuis ook moeilijk dus een beetje geduld moeten we toch wel op kunnen brengen? Wat maken die paar extra daagjes nou uit? Echt serieus >.<


    ditto


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prime schreef:
    Kunnen we een béétje geduldig zijn? De rest van de gedichten moet beoordeeld en becijferd worden, Prim heeft het thuis ook moeilijk dus een beetje geduld moeten we toch wel op kunnen brengen? Wat maken die paar extra daagjes nou uit? Echt serieus >.<


    DarkSavior bedoelt het vast niet zo. Hij wil misschien gewoon graag dichten?
    Maar ik begrijp wel dat er veel tijd en moeite in zo'n wedstrijd gestoken wordt en als er dan eens iets belangrijks tussenkomt dat je prioriteiten moet stellen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Prime schreef:
    Kunnen we een béétje geduldig zijn? De rest van de gedichten moet beoordeeld en becijferd worden, Prim heeft het thuis ook moeilijk dus een beetje geduld moeten we toch wel op kunnen brengen? Wat maken die paar extra daagjes nou uit? Echt serieus >.<

    Wow zo bedoelde ik het toch helemaal niet :O Waar zie je mij voor aan :S


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wow zo bedoelde ik het toch helemaal niet :O Waar zie je mij voor aan :S


    zo kwam het een beetje over ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    zo kwam het een beetje over ^^

    Dan bied ik hierbij mijn verontschuldiging aan, zo was het niet bedoeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan bied ik hierbij mijn verontschuldiging aan, zo was het niet bedoeld.


    okay :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.