• Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    Ecanus
    DarkSavior
    Sanity
    Created
    Admission
    Destay
    gleecullen
    Bloodygum
    Hingucker
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *facepalm*

    ik wist dat ik nog iets moest doen.



    VampyreAngel goes Escritura.
    (Spaans voor Schrijven)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oja bij deze opdracht vallen er 4 mensen af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je geeft ons 6 dagen om een gedicht te schrijven? Dat vind ik persoonlijk een beetje weinig o.o En is het niet handiger eerst de derde beoordeeld te hebben voordat je een vierde opdracht geeft? Anders zitten de mensen die afvallen voor Jan met-de-korte-achternaam een gedicht te schrijven..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Je geeft ons 6 dagen om een gedicht te schrijven? Dat vind ik persoonlijk een beetje weinig o.o En is het niet handiger eerst de derde beoordeeld te hebben voordat je een vierde opdracht geeft? Anders zitten de mensen die afvallen voor Jan met-de-korte-achternaam een gedicht te schrijven..

    Anders moeten jullie 3 weken wachten, ik zal zorgen dat ik alles heb beoordeeld
    Ik hoop dat mijn jurylid dat ook doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Anders moeten jullie 3 weken wachten, ik zal zorgen dat ik alles heb beoordeeld
    Ik hoop dat mijn jurylid dat ook doet


    Oh please, ik jureer sneller dan jij XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Oh please, ik jureer sneller dan jij XD

    Oke dat klopt, wow dit topic is bijna vol


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Indd, MENSEN, BINNEKORT NIEUW TOPIC! Dat jullie neit vergeten een abo te nemen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een gedicht hoeft niet persé te rijmen toch?


    Happy Birthday my Potter!

    Een gedicht HOEFT niet te rijmen. Er meot gewoon een ritme in zitten, anders is het een plat stuk tekst


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nu zijn alle gedichten van opdracht 2 beoordeeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dan heb ik zojuist mijn eerste Latijnse gedicht gemaakt *is heel trots op zichzelf*


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Dan heb ik zojuist mijn eerste Latijnse gedicht gemaakt *is heel trots op zichzelf*

    Ik heb ook latijn gehad, maar moets stoppen van stomme mentor . Ik wou heel graag door. Stuur je hem op?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb ook latijn gehad, maar moets stoppen van stomme mentor . Ik wou heel graag door. Stuur je hem op?


    Stom zeg!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik schrijf me uit, aangezien mijn eerste opdracht nog steeds niet in de story staat. Bovendien staat mijn hoofd er op dit moment niet echt naar om te dichten voor een wedstrijd. Ik wens iedereen veel succes.

    Admission schreef:
    Ik schrijf me uit, aangezien mijn eerste opdracht nog steeds niet in de story staat. Bovendien staat mijn hoofd er op dit moment niet echt naar om te dichten voor een wedstrijd. Ik wens iedereen veel succes.


    snap ik, echt goed organiseerd zijn delen niet

    PRIM, NIEUW TOPIC MAKEN!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.