• Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    Ecanus
    DarkSavior
    Sanity
    Created
    Admission
    Destay
    gleecullen
    Bloodygum
    Hingucker
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hee, nieuwe opdracht dus? Jammer, ik had net een paar ideetjes opgedaan. Maar goed, deze opdracht is ook leuk ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Hee, nieuwe opdracht dus? Jammer, ik had net een paar ideetjes opgedaan. Maar goed, deze opdracht is ook leuk ^^


    Deze is iets breder en makelijker lijkt me ^^'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:04 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Het was ook zo dat die opdracht met het dier heel vaak is gedaan, waardoor anderen eruit zouden stappen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ja, dat is een prima reden om de opdracht te wijzigen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mag ik vragen waarom ik er uit ben?D:

    Want ik heb al eens gemeld dat ik hem heb ingeleverd, ik heb het berichtje nog als bewijs. Maar er heeft nooit 'ingeleverd' gestaan, dus dat zou ik niet zo eerlijk vinden.x]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:00 ]


    everything, in time

    Ik denk niet dat het mij gaat lukken om de opdracht optijd af te krijgen. Ik ben gister avond onderuit gegaan met de brommer, dus ik zit onder de schaafwonden/wonden en heb en lichte hersenschudding. Daarbij komt dat een vriend van mij afgelopen nacht overleden is, dus ik zit met mijn hoofd ergens anders.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:
    Ik denk niet dat het mij gaat lukken om de opdracht optijd af te krijgen. Ik ben gister avond onderuit gegaan met de brommer, dus ik zit onder de schaafwonden/wonden en heb en lichte hersenschudding. Daarbij komt dat een vriend van mij afgelopen nacht overleden is, dus ik zit met mijn hoofd ergens anders.

    Wow ik wens jou heel veel sterkte en beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Raiskattiin schreef:
    Ik denk niet dat het mij gaat lukken om de opdracht optijd af te krijgen. Ik ben gister avond onderuit gegaan met de brommer, dus ik zit onder de schaafwonden/wonden en heb en lichte hersenschudding. Daarbij komt dat een vriend van mij afgelopen nacht overleden is, dus ik zit met mijn hoofd ergens anders.


    Heel veel moed, sterkte en troost!
    En ik hoop dat je snel beter wordt.
    (flower)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wow ik wens jou heel veel sterkte en beterschap!


    Hingucker schreef:
    (...)

    Heel veel moed, sterkte en troost!
    En ik hoop dat je snel beter wordt.
    (flower)


    Thankyouuu <3<3

    Ik trek me helaas terug, het gaat me niet lukken ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:

    Thankyouuu <3<3

    Ik trek me helaas terug, het gaat me niet lukken ):


    ):
    Maar ja, ik begrijp dat deze wedstrijd nu het minste van je zorgen is. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vandaag moet iedereen ingeleverd hebben. ik weet neit wat er met Prim aan de hand is want ze reageerd niet op mijn berichten, dus ik kan ook alleen afwachten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Shitt. Ik was het helemaal vergeten. Damn. Nog maar even bezig dus.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Shitt. Ik was het helemaal vergeten. Damn. Nog maar even bezig dus.


    Haha, even een wake-up call voor iedereen ^^ Ik denk dat je tot 12 uur vanacht hebt om in te sturen dan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat het verstandig is als Prim die story update x] Dan weten we wat onze concurrentie ingestuurd heeft :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.