• Veel mensen vinden dat paardrijden geen sport is, maar ik vind van wel, en ik ben nieuwsgierig, wat jullie vinden a'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    MaakGeloof schreef:
    (...)
    Is die eerste opmerking tegen mij bedoelt?

    Nee dat was gericht tegen jongens die mij lastig vallen en die denken dat ik te lui ben om op een echte sport te gaan, terwijl ik nu 5 uur in de week train... -.-


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Dat probleem ken ik, er was zo'n overgevoelig paardje (reed ook met häckamore) en ik ging eens fijn zitten in het zadel (dressuur, nogmaals), maar ik kietelde hem met de zweep (natuurlijk per ongeluk) en ik ben nog nooit zo snel weer van een paard af gedonderd.

    Lowl, ik ben er ooit eens afgeflikkerd, omdat ik gelanseerd werd. Dat arme beestje is 32 en hij zakte door zijn voorbenen D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PallasAthene schreef:
    (...)
    Nee dat was gericht tegen jongens die mij lastig vallen en die denken dat ik te lui ben om op een echte sport te gaan, terwijl ik nu 5 uur in de week train... -.-

    Oh haha oke. Ja dat ken ik. "Paardrijden is geen sport, je zit toch alleen maar?" Nou, dus niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Matched schreef:
    (...)
    Lowl, ik ben er ooit eens afgeflikkerd, omdat ik gelanseerd werd. Dat arme beestje is 32 en hij zakte door zijn voorbenen D:

    Ik heb een keer gehad dat ik na mijn les nog een halfuurtje in een andere les op een pony mocht rijden. Maar ik had mijn sporen nog om. Ging allemaal goed, tot we gingen galopperen. Ik legde mijn buitenbeen naar achteren en dat beest schrok zich dood! Hij was geen sporen gewend, dus ik ging rodeo de bak door. Ik ben er uiteindelijk zelf maar afgesprongen omdat hij echt helemaal in paniek was, arm beest.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Matched schreef:
    (...)
    Lowl, ik ben er ooit eens afgeflikkerd, omdat ik gelanseerd werd. Dat arme beestje is 32 en hij zakte door zijn voorbenen D:


    Aaaaahw... Ik was een keer in het bos, jww, bosrit, en dat paard viel en brak zijn been. Nou, ik wilde 1-1-2 bellen, maar ik had geen ontvangst. Ik had wel extra dingen bij me (beugelriem, extra singel, mobiele telefoon, scherp mes om dingen los te maken, verbandje, gewoon dingen die je meeneemt op een trektocht die de hele dag duurt), maar ik had echt geen bereik en meestal moet zo'n beestje toch afgemaakt worden als hij zijn been heeft gebroken. Nou wil ik niet eigendunkerig overkomen, maar ik weet vrij veel van de anatomie van het paard en het bovenbeen van zijn linkervoorbeen was gebroken, hij kon niet meer lopen.
    Ik heb maar even afscheid genomen en moest toen wel dat mes in zijn halsslagader steken, omdat dat de enige (pijnloze) optie was. Ik denk er weleens aan en dan denk ik; had ik iets anders kunnen doen? Maar dat had ik niet want ik was verdwaald... (in een heel groot bos) ik was ongeveer dertig kilometer van de bewoonde wereld verwijderd...


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    MaakGeloof schreef:
    (...)
    Oh haha oke. Ja dat ken ik. "Paardrijden is geen sport, je zit toch alleen maar?" Nou, dus niet.

    Ik had laatst die discussie met mijn gymleraar.
    'Ik kan me niet voorstellen dat paardrijden een olympische sportis.'
    Toen ownde hij zichzelf best wel zwaar x']


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Aaaaahw... Ik was een keer in het bos, jww, bosrit, en dat paard viel en brak zijn been. Nou, ik wilde 1-1-2 bellen, maar ik had geen ontvangst. Ik had wel extra dingen bij me (beugelriem, extra singel, mobiele telefoon, scherp mes om dingen los te maken, verbandje, gewoon dingen die je meeneemt op een trektocht die de hele dag duurt), maar ik had echt geen bereik en meestal moet zo'n beestje toch afgemaakt worden als hij zijn been heeft gebroken. Nou wil ik niet eigendunkerig overkomen, maar ik weet vrij veel van de anatomie van het paard en het bovenbeen van zijn linkervoorbeen was gebroken, hij kon niet meer lopen.
    Ik heb maar even afscheid genomen en moest toen wel dat mes in zijn halsslagader steken, omdat dat de enige (pijnloze) optie was. Ik denk er weleens aan en dan denk ik; had ik iets anders kunnen doen? Maar dat had ik niet want ik was verdwaald... (in een heel groot bos) ik was ongeveer dertig kilometer van de bewoonde wereld verwijderd...

    Ahww... poor horse D:
    Dat vind ik zó zielig voor dat beestje..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het meer een sport voor het paard zelf :'D
    licht er aan hoe je het bekijkt:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Matched schreef:
    (...)
    Ahww... poor horse D:
    Dat vind ik zó zielig voor dat beestje..

    Ja, ik ook, maar volgens mij worden wij heeeeeel erg off-topic, hahaha.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    I go now, ik moet zo paardrijden ;'P
    Lowl (joehoe)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PallasAthene schreef:
    (...)
    Ja, ik ook, maar volgens mij worden wij heeeeeel erg off-topic, hahaha.

    Indeed ;')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat paardrijden een sport is. Het vergt fysieke en mentale inspanningen. Ik doe het zelf ook. Iedereen denkt dat het simpel is , maar als ze het zelf dan eens moeten doen piepen ze wel anders...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    In de eerste vond ik paardrijden ook geen sport, maar sinds al mijn vriendinnen paardengek zijn durf ik dat niet eens meer te zeggen...
    Maar het is wel een sport, alleen een andere tak sport dan wat de meeste mensen zien als sport.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, het is best wel inspannend want eigenlijk moet je zelf ook wel veel doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the