Matched schreef:
(...)
Lowl, ik ben er ooit eens afgeflikkerd, omdat ik gelanseerd werd. Dat arme beestje is 32 en hij zakte door zijn voorbenen
Aaaaahw... Ik was een keer in het bos, jww, bosrit, en dat paard viel en brak zijn been. Nou, ik wilde 1-1-2 bellen, maar ik had geen ontvangst. Ik had wel extra dingen bij me (beugelriem, extra singel, mobiele telefoon, scherp mes om dingen los te maken, verbandje, gewoon dingen die je meeneemt op een trektocht die de hele dag duurt), maar ik had echt geen bereik en meestal moet zo'n beestje toch afgemaakt worden als hij zijn been heeft gebroken. Nou wil ik niet eigendunkerig overkomen, maar ik weet vrij veel van de anatomie van het paard en het bovenbeen van zijn linkervoorbeen was gebroken, hij kon niet meer lopen.
Ik heb maar even afscheid genomen en moest toen wel dat mes in zijn halsslagader steken, omdat dat de enige (pijnloze) optie was. Ik denk er weleens aan en dan denk ik; had ik iets anders kunnen doen? Maar dat had ik niet want ik was verdwaald... (in een heel groot bos) ik was ongeveer dertig kilometer van de bewoonde wereld verwijderd...
Hackers suck - and so do you, assh*le