• Veel mensen vinden dat paardrijden geen sport is, maar ik vind van wel, en ik ben nieuwsgierig, wat jullie vinden a'

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Matched schreef:
    Ik vind het ook een sport, want je moet echt wel hard werken, wil je zo'n irritant beestje laten luisteren x']
    Tenzij je met zweep rijd.

Hier wil ik ff op reageren. Het is niet zo dat een paard automatisch luistert als jij met zweep rijdt.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Matched schreef:
    (...)
    Haha, wij hebben een fjord, en dát is een klotebeest. Ik moest daar een proef op rijden, en hij gaat de hele tijd naar degene die hem voorleest, omdat die snoepjes in der jaszak had. En het mooie was, dat ik geen zweepje mocht, om hem daar weg te houden -_-'

Whahaha, ik lig nu echt plat. Ik rij nu proeven/kürs op muziek, en moet die zelf verzinnen. Dus dan is er niemand met een krakend snoepzakje, hihihi.
    Ik snap je probleem, ik vind fjords niet zo geweldig. Ik rij meestal op KWPN'ers maar doe een moord om weereens op een tinker een strandrit te mogen maken :(

Hackers suck - and so do you, assh*le

MaakGeloof schreef:
    (...)
    Hier wil ik ff op reageren. Het is niet zo dat een paard automatisch luistert als jij met zweep rijdt.

Wel als je hem een tik geeft..

Matched schreef:
    (...)
    Wel als je hem een tik geeft..

Ook niet.

MaakGeloof schreef:
    (...)
    Ook niet.

Dan rijd jij op andere soort paarden dan ik, want bij mij doen ze dat wel ;'P

Ik vind het een sport voor het paard, niet voor de mens die erop zit.

It ain't broke, so don't fix it.

PallasAthene schreef:
    (...)

Whahaha, ik lig nu echt plat. Ik rij nu proeven/kürs op muziek, en moet die zelf verzinnen. Dus dan is er niemand met een krakend snoepzakje, hihihi.
    Ik snap je probleem, ik vind fjords niet zo geweldig. Ik rij meestal op KWPN'ers maar doe een moord om weereens op een tinker een strandrit te mogen maken :(

Ik heb nog nooit een strandrit gemaakt (D:), want ik rijd nog niet zolang.. Maar ik rijd wel vaak op tinkers ;'P

ja joh! we rijden paard om dat beest te mishandelen!

Matched, ik geloof dat wij op één lijn zitten, ik had ooit een heeeeel irritant ponytje (die was nog net een pony, geen idee wat zn stokmaat was) en die bleef maar irritant dribbelen. Ik gaf hem dus een mep met de zweep (ja ik had al been en handhulpen gegeven en ik zat al door dus meer kon ik niet doen, ik had hem in de juiste stelling) en dat beest VLOOG vooruit. Het was alsof hij ineens het licht zag MOEHAAA

Matched schreef:
    (...)
    Dan rijd jij op andere soort paarden dan ik, want bij mij doen ze dat wel ;'P

Ik heb een paard gereden die alleen maar gek werd als je hem een tik gaf met een zweep. Hoefde je niet te proberen :')

PallasAthene schreef:

Matched, ik geloof dat wij op één lijn zitten, ik had ooit een heeeeel irritant ponytje (die was nog net een pony, geen idee wat zn stokmaat was) en die bleef maar irritant dribbelen. Ik gaf hem dus een mep met de zweep (ja ik had al been en handhulpen gegeven en ik zat al door dus meer kon ik niet doen, ik had hem in de juiste stelling) en dat beest VLOOG vooruit. Het was alsof hij ineens het licht zag MOEHAAA

Lowl, dat doen ze dus bij mij ook, want dan weten ze dat het menens is ;')

PallasAthene schreef:

Is die eerste opmerking tegen mij bedoelt?

MaakGeloof schreef:
    (...)
    Ik heb een paard gereden die alleen maar gek werd als je hem een tik gaf met een zweep. Hoefde je niet te proberen :')

Bij mij rijden ze altijd gewoon, maar 9 van de 10 keer, doen ze dat ook zonder zweep ;'P

MaakGeloof schreef:
    (...)

Dat probleem ken ik, er was zo'n overgevoelig paardje (reed ook met häckamore) en ik ging eens fijn zitten in het zadel (dressuur, nogmaals), maar ik kietelde hem met de zweep (natuurlijk per ongeluk) en ik ben nog nooit zo snel weer van een paard af gedonderd.

Matched schreef:
    (...)
    Bij mij rijden ze altijd gewoon, maar 9 van de 10 keer, doen ze dat ook zonder zweep ;'P

Dit was er ook een die nogal gauw bakkabouters zag, en dan in paniek raakte. En dat werd met zweep alleen maar erger :')

MaakGeloof schreef:
    (...)
    Dit was er ook een die nogal gauw bakkabouters zag, en dan in paniek raakte. En dat werd met zweep alleen maar erger :')

Hahah, zo hebben wij er ook ééntje, maar voor die ben ik te groot ;'P