• Ik ga nogal veel met het openbaar vervoer en dat is in mijn geval de bus.
    Woensdag ging ik met de bus naar school samen met een vriendin.
    We gingen helemaal achteraan zitten, zodat we uit het zicht van iedereen zaten.
    Zat er in de vierzit voor ons, zo'n man, die met zijn voeten over de hele vierzit was gaan liggen...En het ergste van al was, dat zijn schoenen uit waren:S
    Ik had echt zoiets van wtf, dat doe je toch gewoon niet?

    Of enkele weekjes geleden...
    Ik zat met mijn zus op de bus en hoorde heel de tijd zo'n "klik" geluidje.
    Het geluidje kwam me bekend voor, maar ik kon er niet opkomen.
    Dus besloot ik om achterom te kijken, bleek dat er een man zijn teennagels aan het knippen was enkele banken achter ons.
    Ik kon het echt niet laten om het bekende "Yuk" te roepen.

    Dus mijn conclusie, mensen schamen zich echt voor niets O.o
    Walgelijk gewoon.
    Ook al zoiets meegemaakt met het openbaar vervoer??
    Ik ken nog meerdere dingen dat ik al heb gezien op de bus, maar die zijn gewoon te goor om te delen :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:52 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb wel eens iemand in de stad, echt midden het centrum in de goot zien plassen en poepen
    Ieuwl


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gadverdamme. Wat asociaal!
    Ja, ik zie tegenwoordig zoveel mensen die zich zo gedragen.
    Maar ook mensen die je na-roepen en zo.
    Waar gaat deze wereld heen?

    Maar da's toch juist grappig :9~ Anders gebeurt er ook niks.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jedi schreef:
    Maar da's toch juist grappig :9~ Anders gebeurt er ook niks.

    Ik zie mezelf mijn teennagels nog niet knippen op een bus hoor :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jedi schreef:
    Maar da's toch juist grappig :9~ Anders gebeurt er ook niks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is ranzig D:
    Een keer had ik een behoorlijk late trein en toen was er ook zo'n man die zich aan het aftrekken was... Echt vies.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik stond in de PRIMARK (superwinkel, trouwens ;'p) en het is daar altijd super druk! Dus wij in de rij en ik kijk zo opzij, staat er een meisje in een hoekje een beetje voor zich uit te kijken, terwijl je gewoon aan d'r ziet dat ze expres in haar broek pist...
    Echt... Zo ranzig.

    Ook in de Efteling, in de Vliegende Hollander, zaten er van die kinderen die alle lampjes gaan uitdraaien! 't Is daar al super donker en we waren met z'n vieren, waarvan allemaal slechtziend en één nachtblind, dus wij zagen gewoon echt geen flikker. Niet dat ze dat konden weten, maar dat doe je toch niet?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Defensive schreef:
    Dat is ranzig D:
    Een keer had ik een behoorlijk late trein en toen was er ook zo'n man die zich aan het aftrekken was... Echt vies.


    What the... xd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Defensive schreef:
    Dat is ranzig D:
    Een keer had ik een behoorlijk late trein en toen was er ook zo'n man die zich aan het aftrekken was... Echt vies.

    Omg O_o
    dat is pas écht ranzig
    Ik zou iets naar zen kop gooien ofzo :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Defensive schreef:
    Dat is ranzig D:
    Een keer had ik een behoorlijk late trein en toen was er ook zo'n man die zich aan het aftrekken was... Echt vies.


    -died-


    All I wanna do is lose control

    haha, ik ga vaak met vriendinnen met de bus ergens naartoe, dan zitten we ook altijd in een vierzit, en dan doe ik ook mijn schoenen uit en leg e op de schoot van een vriendin, om haar te pesten ;x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Defensive schreef:
    Dat is ranzig D:
    Een keer had ik een behoorlijk late trein en toen was er ook zo'n man die zich aan het aftrekken was... Echt vies.

    Omfg :'D
    Je had iets naar hem moeten gooien ofzo.
    Of heel hard 'IEUUW' moeten roepen :')

    Jedi schreef:
    Maar da's toch juist grappig :9~ Anders gebeurt er ook niks.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik zie mezelf mijn teennagels nog niet knippen op een bus hoor :')

    Dat hoeft ook niet :'D Dat doen anderen dus wel. Zo beleef je nog 'ns wat (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ... o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you