• Ik vind dat het er een beetje aan ligt hoe het is gegaan. Was hij ladderzat en heeft hij toen iemand op de bek genomen en gaat hij de volgende morgen dood van spijt. Dan zou ik hem vergeven. Mits hij er moeite voor doet. VEEL MOEITE!.

    ik vind zoenen soweizo anders dan echt seks hebben.

    Als hij er met zijn volle verstand bij is (maar ook als hij zat is) en seks met iemand anders heeft dan kan hij oprotten. Hoeveel moeite hij ook doet.

    Nevada schreef:
    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.

    Hier ben ik het 100% mee eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PUKKELxDING schreef:
    Vreemdgaan is wel te vergeven, maar het hangt puur van de situatie af.


    Firm believer of all that is magic

    Ik denk dat ik het misschien wel zou kunnen vergeven, als hij het me eerlijk kwam vertellen - niet als ik er via een ander achter moest komen, als het bij één keer is gebleven, als ik zie dat hij echt spijt heeft... misschien zou ik er dan over na kunnen denken, al zou het vertrouwen natuurlijk nooit meer helemaal terug zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vreemdgaan is dan wel misschien 'een moment van zwakte' zoals mensen het noemen, maar degene blijft ontrouw. En dat is voor mij onvergefelijk.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind het smoesje: "Sorry maar ik was dronken" een hele domme smoes. Als je dronken bent, weet je nog precies wat je doet, alleen je doet het eerder, en je weet het de volgende dag niet meer..

    Nevada schreef:
    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.

    ik zou het sowiso niet kunnen vergeven c=

    Ik denk dat ik hem wel zou vergeven, maar dat ik geen relatie meer zou willen. Maar dat komt gewoon omdat ik zo onzeker ben, & daardoor denk dat hij niet van me kan houden.


    Save me from myself.

    PUKKELxDING schreef:
    Vreemdgaan is wel te vergeven, maar het hangt puur van de situatie af.


    None but ourselves can free our minds.

    nerveus schreef:
    Ik zou elke vorm van vreemdgaan niet kunnen accepteren. Je zoent niet met een ander als je een relatie hebt, je gaat niet naar bed met een ander. Zoiets doe je niet, dat is gewoon fucking naaiend. Maakt niet uit of die persoon dronken is of dat hij het zelf zo gedaan heeft. Ze zeggen daarna altijd dat het niet hun bedoeling was, dat ze er spijt van hebben en alleen jou willen. Maar daar geloof ik niks van. Bij vreemdgaan, is mijn vertrouwen in iemand weg. Dus ik zou niet verder willen met diegene. Gewoon weg omdat ik diegene dan niet meer vertrouwd. Terwijl in een relatie vertrouwen juist zo belangrijk is.


    Dat wou ik ook zeggenxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind dat het van de situatie afhangt en hoe erg het was.
    Een zoen en tongen als hij dronken was zou ik hem vergeven maar meer moet je bij mij niet flikken want dan ben ik weg.


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Als iemand bewust vreemd gaat, zegt dat iets over jezelf.
    Als iemand onbewust vreemd gaat, kan niemand er iets aan doen.
    Als iemand ongewild vreemd gaat, is het de schuld van geen van beide.
    Als iemand gewild vreemd gaat, zegt dat iets over jezelf.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 8:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    het licht er heel erg aan. ik zou een aantal dingen willen weten. waneer, waar, waarom, wie en of hij/!zij spijt heeft. hij moet het me zowiezo zelf vertellen.
    maar het licht er ook aan hoegoed je relatie is en of je een toekomst ziet met die gene. als het gewoon iemand voor tussendoor was zou ik die gene dumpen anders denk ik niet.


    we all deserve to die

    Ik ben op zich geen jalours type dus een kus/zoen zou ik nog kunnen vergeven. Maar als je verder gaat of het blijft doen dan kun je van mij part een heel eind opflikkeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet niet. Ik zou er absoluut niet over te spreken zijn als mijn vriend zou vreemdgaan, maar ik zou te veel van hem houden om hem door één fout te laten gaan. Seks is natuurlijk wel een andere zaak. (cat)
    En nu doen we dus allemaal even alsof ik een vriendje heb.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'