• Ik vind dat het er een beetje aan ligt hoe het is gegaan. Was hij ladderzat en heeft hij toen iemand op de bek genomen en gaat hij de volgende morgen dood van spijt. Dan zou ik hem vergeven. Mits hij er moeite voor doet. VEEL MOEITE!.

    ik vind zoenen soweizo anders dan echt seks hebben.

    Als hij er met zijn volle verstand bij is (maar ook als hij zat is) en seks met iemand anders heeft dan kan hij oprotten. Hoeveel moeite hij ook doet.

    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vreemdgaan is wel te vergeven, maar het hangt puur van de situatie af.


    Life is hard and then we die

    Nevada schreef:
    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.


    Precies. Eens gedaan kan altijd herhaald worden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies. Eens gedaan kan altijd herhaald worden.

    Het lijkt wel alsof je mijn gedachten leest, want ik dacht dat precies.(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou elke vorm van vreemdgaan niet kunnen accepteren. Je zoent niet met een ander als je een relatie hebt, je gaat niet naar bed met een ander. Zoiets doe je niet, dat is gewoon fucking naaiend. Maakt niet uit of die persoon dronken is of dat hij het zelf zo gedaan heeft. Ze zeggen daarna altijd dat het niet hun bedoeling was, dat ze er spijt van hebben en alleen jou willen. Maar daar geloof ik niks van. Bij vreemdgaan, is mijn vertrouwen in iemand weg. Dus ik zou niet verder willen met diegene. Gewoon weg omdat ik diegene dan niet meer vertrouwd. Terwijl in een relatie vertrouwen juist zo belangrijk is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Naja, weet je wat het punt is... De mens is van nature polygaam. Klinkt misschien vreemd, maar in principe blijven wij ook gewoon dieren en op zwanen na blijven dieren echt niet hun hele leven bij dezelfde partner. Sterker nog, de mannetjes hebben vaak ik weet niet hoe veel vrouwtjes gehad. Het zit gewoon niet in onze natuur om voor altijd bij dezelfde persoon te blijven.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, weet je wat het punt is... De mens is van nature polygaam. Klinkt misschien vreemd, maar in principe blijven wij ook gewoon dieren en op zwanen na blijven dieren echt niet hun hele leven bij dezelfde partner. Sterker nog, de mannetjes hebben vaak ik weet niet hoe veel vrouwtjes gehad. Het zit gewoon niet in onze natuur om voor altijd bij dezelfde persoon te blijven.


    Dat is niet waar.

    Ik ken twee mensen en die al vanaf hun 15de bij elkaar ze hebben nu twee kinderen en zijn beide bijna 50 jaar,

    Dus het kan wel!

    PUKKELxDING schreef:
    Vreemdgaan is wel te vergeven, maar het hangt puur van de situatie af.


    Turn it up! *

    raplove schreef:
    (...)

    Dat is niet waar.

    Ik ken twee mensen en die al vanaf hun 15de bij elkaar ze hebben nu twee kinderen en zijn beide bijna 50 jaar,

    Dus het kan wel!


    Ze zegt ook niet dat het nooit kan.(nerd)


    everything, in time

    Ik vind zoenen nog wel te vergeven, alleen echte seks... Ik denk dat ik dat echt moet meemaken voordat ik daar uit ben.


    I am an idiot, I move.

    raplove schreef:
    (...)

    Dat is niet waar.

    Ik ken twee mensen en die al vanaf hun 15de bij elkaar ze hebben nu twee kinderen en zijn beide bijna 50 jaar,

    Dus het kan wel!
    Jij beweert dat mijn argument niet waar is naar aanleiding van dit voorbeeld (cat)? Oke... XD

    Natuurlijk zijn er uitzondering, zeker mensen die tegenwoordig al bijna 50 jaar getrouwd. Vroeger was scheiden nou eenmaal taboe en werd het je bijgebracht om voor altijd bij 1 iemand te blijven. Tegenwoordig is dit echter niet meer zo. Mensen, vooral vrouwen, komen nu voor zichzelf op. Zij pikken het niet meer als de relatie niet is zoals ze willen. Er ontstaat een ideaalbeeld voor een relatie, een soort perfectie. Echter kan dit ideaalbeeld niet worden bereikt. Daarom dwalen we weer langzaam af naar het polygame idee. De rest van je leven met dezelfde persoon lijkt onmogelijk in deze wereld, zeker nu men sneller voor zichzelf opkomt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Vreemdgaan is wel te vergeven, maar het hangt puur van de situatie af.

    Hier ben ik het mee eens, maar dan moet hij het niet nogmaals flikken. Hij krijgt maar 1 kans en meerdere ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jij beweert dat mijn argument niet waar is naar aanleiding van dit voorbeeld (cat)? Oke... XD

    Natuurlijk zijn er uitzondering, zeker mensen die tegenwoordig al bijna 50 jaar getrouwd. Vroeger was scheiden nou eenmaal taboe en werd het je bijgebracht om voor altijd bij 1 iemand te blijven. Tegenwoordig is dit echter niet meer zo. Mensen, vooral vrouwen, komen nu voor zichzelf op. Zij pikken het niet meer als de relatie niet is zoals ze willen. Er ontstaat een ideaalbeeld voor een relatie, een soort perfectie. Echter kan dit ideaalbeeld niet worden bereikt. Daarom dwalen we weer langzaam af naar het polygame idee. De rest van je leven met dezelfde persoon lijkt onmogelijk in deze wereld, zeker nu men sneller voor zichzelf opkomt.


    Daar heb je een punt...

    Ik vind vreemdgaan als je dronken bent niet te vergeven, het is echt lam om je zo vol te zuipen dat je je vriendin niet eens meer herinnert. Ik zou het geloof ik niet zo snel iemand vergeven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nevada schreef:
    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.