• Ik vind dat het er een beetje aan ligt hoe het is gegaan. Was hij ladderzat en heeft hij toen iemand op de bek genomen en gaat hij de volgende morgen dood van spijt. Dan zou ik hem vergeven. Mits hij er moeite voor doet. VEEL MOEITE!.

    ik vind zoenen soweizo anders dan echt seks hebben.

    Als hij er met zijn volle verstand bij is (maar ook als hij zat is) en seks met iemand anders heeft dan kan hij oprotten. Hoeveel moeite hij ook doet.

    Nevada schreef:
    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn ex-vriendje is ook vreemdgegaan. Ik hou nog steeds van hem, maar dit vergeef ik hem niet.

    Ik vind het niet te vergeven. Dronken of niet. Als hij écht van je houdt, doet hij zoiets niet. ;/


    To infinity and beyond •

    Ik vind wel dat het van de situatie afhang.
    Als het eerlijk wordt opgebiecht, met spijt en berouw en je er over kunt praten, vind ik dat je iemand een tweede kans moet kunnen geven om zich te bewijzen, want anders is het ook niet eerlijk. Iedereen maakt fouten en de een is groter dan de ander, maar ik vind dat iedereen het recht heeft om een poging te doen ze te herstellen.
    Ik denk dat ik het wel zou kunnen accepteren, maar niet vergeten. Er blijft een litteken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nevada schreef:
    Ik vind elke vorm van vreemdgaan niet te vergeven. Dronken of niet, spijt of niet.
    Zo ben ik nu eenmaal.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nooit nooit nooit
    ik weet hoeveel pijn zoiets doet
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Of 't zoenen is of seks, maakt in mijn geval weinig verschil.
    Want ik zit zo in mekaar; als ik iemand zou zoenen zou ik er ook het bed mee kunnen delen. Tuurlijk niet op dezelfde dag en tijd, maar what I'm saying is dat ik niet met zomaar iemand seksueel contact heb, of het nou zoenen is of seks. En die manier van denken projecteer ik ook op de ander.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat het van heel veel af hangt.
    Ten eerste, hoe is de relatie voor de rest?
    Is die heel goed, dan zou ik het denk ik vergeven, als hij er echt heel veel spijt van heeft.
    Ten tweede, was hij dronken of niet?
    Ten derde, hoe ver is hij gegaan?
    Seks zou ik véel erger vinden dan zoenen. En hoe ver hij al bij jou is gegaan.
    Voor mij hangt het er dus echt van af.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nope, niet te vegeven. Maar ik kan bijna niemand of niets vergeven.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:25 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het is wel te vergeven (bloos)


    -

    Eigenlijk, ben ik heel zwaar tegen vreemd gaan. Ik heb er echt een hekel aan, en heb genoeg mensen kapot zien gaan erdoor.
    Nou moet ik zelf bekennen -iets wat ik écht vreselijk vind- dat ik zelf een paar weken geleden ook met een andere jongen heb gezoend, dan mijn vriend. Nou heb ik het wel metéén die dag uit gemaakt (binnen 24 uur nadat ik met de ander had gezoend) met mijn -nu dus- ex-vriend.
    Dus, ik vind dit maar half vreemd gaan.
    Wel heeft die gene mij in laten zien, dat mijn ex écht niet goed was voor me, en me heel veel fouten dingen bezorgde. Op het moment ben ik heel gelukkig met die andere gast.
    Nog steeds háát ik vreemd gaan echt vreselijk, en voel ik me ook nog elke dag schuldig. Wel moet ik toegeven, dat er 2 flessen wijn ingetankt waren, dus ik er niet helemaal bij was met mijn hoofd, en het ook écht geen voorbedachte rade was.


    Bad decisions make good stories.

    De eerste keer vind ik wel dat je kan vergeven, maar als hij of zij het daarna nog doet weet je dat hij er nooit mee zal stoppen. Mijn papa is het juiste voorbeeld. Een vos verliest zijn streken niet, geloof me.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.