• Grrrrrrrrrrrrrr!! :@
    De roostermaakster heeft het voor mij nu wel erg bont gemaakt. Ik heb namelijk een nieuw perioderooster:
    Ma: 08:30-17:00 (1ste t/m 10de les)
    Di: 09:15-16:15 (2de t/m 9de les)
    Wo: 08:30-16:15 (1ste t/m 9de les)
    Do: 08:30-14:35 (1ste t/m 7de les)
    Vr: 09:15-14:35 (2de, 5de t/m 7de les; 3de en 4de tussenuur)
    En dit voor een leerling uit HAVO 4.

    Ik moet nu voortaan m'n afspraken (ortho en fysio) plannen op donderdag of vrijdag.
    Ik had al een fysio afspraak staan (in week 16 ofzo) en die moet ik dus weer verzetten! :S

    Kunnen roostermakers voortaan niet eerst aan je vragen hoe je je rooster wil hebben? En het rooster eens één keer normaal laten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vervolg opleiding of middelbare school?
    Is het de eerste.. dan is dat normaal.. Toch? ik had op de kappersopleiding een dag dat ik tot 8 uur moest [Van 2 tot 8]
    Me kortste dag was van kwart voor9 tot 4 uur..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ieder heeft een ander rooster.. Mijne is nu heel aangenaam maar in bv de 1e zat ik elke dag tot half 4 (kon niet later).
    Nu 3 keer half 3 en 2 keer 1 uur.. Maar begin wel om kwart over 8. Behalve op maandag en vrijdag, dan heb ik 1e uur vrij en begin ik om 9:20


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zit nou eenmaal in HAVO 4, maar volgens mij houden die roostermakers geen rekening met de leerlingen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maandag ben ik 5 uur thuis.
    Dinsdag om 5 uur thuis.
    Woensdag ben ik 3 uur thuis.
    Donderdag om 5 uur thuis.
    Vrijdag 5 uur thuis.

    Geen nood :')

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:19 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zeik niet, ik zit drie dagen tot half 5, twee tot half 3. Vijf kwartier nog eens fietsen en negen tussenuren. Het kan altijd erger.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Zeik niet, ik zit drie dagen tot half 5, twee tot half 3. Vijf kwartier nog eens fietsen en negen tussenuren. Het kan altijd erger.

    Ik weet dat het altijd erger kan, maar ik vind dit gewoon te erg! :@


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Schat weet je hoe beswt chil mijn rooster
    Ma tot tien voor half 4(4de uur tussenuur)
    di tot tien over vier
    wo tot tien over vier
    do tot half drie (3de tussenuur]
    vr tot tien voor half vier.[3de tussenuur]
    (huil) vorig jaar had ik half 4 half 4 half 3 half 3 half 4

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo gaat dat nou eenmaal. Get over it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn rooster is altijd hetzelfde.


    26 - 02 - '16

    Ehm. Iedere dag tot kwart op vier. (Later gaan wij niet.)
    Vijf uur thuis. En elf tussenuren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Serieus, wat miep je, het kan nog veel erger. Wees blij dat je teminste nog een keer redelijk vroeg uit bent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Serieus, wat miep je, het kan nog veel erger. Wees blij dat je teminste nog een keer redelijk vroeg uit bent.


    comfort in c h a o s

    3 dagen 8:15 tot 16:00 de andere 2 dagen zijn rustig.


    Firm believer of all that is magic

    Maandag: 8:10 t/m 13:55
    Dinsdag: 8:10 t/m 14:45
    Woensdag: 9:00 t/m 15:45
    Donderdag: 9:50 t/m 14:45
    Vrijdag: 8:10 t/m 14:45

    Geen tussenuren. Ik vind het nog een redelijk rooster. Ik had vorig jaar, de eerste periode 3 keer tot het 8e. Dat is heel stom als je net op school zit:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Niet zo aanstellen, je bent niet de enige, pfft. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"